Gucci уклав партнерську угоду з кіберспортивною платформою FACEIT та ВООЗ для створення власної ігрової академії Gucci Gaming Academy, метою якої є виявлення і розширення можливостей нового покоління кіберспортивних талантів.
Gucci Gaming Academy представлена в неділю під час PGL Antwerp Major, великого кіберспортивного турніру, який проходить в Антверпені, Бельгія, є першою великою освітньою програмою, запущеною модним брендом.
Використовуючи ВООЗ як ключового партнера, Gucci прагне допомогти геймерам-початківцям досягти успіху у своїй справі, залишаючись при цьому здоровими і щасливими у ігровому середовищі з деякими ризиками для психічного і фізичного здоров’я. Згідно із заявою, опублікованою брендом, програма «призначена для надання підтримки та покращення міжособистісних навичок» за допомогою коуч-сесій та командних завдань.
На даний момент визначено чотири висхідні зірки, яким буде надано постійне навчання з тренерами, першокласне ігрове обладнання та психологічна підтримка для забезпечення продуктивності у грі та загального самопочуття.
Привілеїв безліч: від щомісячної фінансової допомоги до підтримки наставництва, досвіду ВООЗ у питаннях здоров’я, занять зі спеціалізованими кіберспортивними психологами, індивідуального діджитал плану тренувань та доступу до мереж Gucci та FACEIT для всієї їхньої кар’єри.
Щоб вибрати найкращих, академія використовуватиме аналітичні інструменти FACEIT для щоденного сканування мільйонів активних профілів гравців на платформі, відшукуючи багатообіцяючі таланти з усіх куточків земної кулі.
Після вибору ці гравці пройдуть різні співбесіди з тренерами, перш ніж їх офіційно зарахують до академії.
На відміну від інших ігрових ініціатив, Gucci Gaming Academy не пропонуватиме цим талановитим молодим людям довгостроковий контракт, а зосередиться на відточуванні їхнього таланту до тих пір, поки інші професіонали чи команди в галузі не запропонують їм професійну угоду.
За словами академії, ініціатива спрямована на те, щоб «виступити як наступний крок», перш ніж ці гравці стануть професіоналами, допомагаючи наступному поколінню зірок кіберспорту справлятися з «психічними та фізичними проблемами, що виникають через тиск у грі».
«Gucci знаходиться в авангарді індустрії розкоші у світі ігор, і в рамках нашої місії зі створення значущих відносин з спільнотами по-справжньому автентичним чином ми прагнемо підтримувати покоління гравців, що подають надії, щоб допомогти їм справлятися з проблемами, з якими вони можуть зіткнутися внаслідок участі у кіберспорті», – сказав Ніколя Удіно, генеральний директор Gucci Vault.