У той час як увесь світ спостерігав за судовим процесом між Джонні Деппом та Ембер Херд, тріумфатором виявився бренд Dior. За даними WWD, які переглянули дані Hey Discount, за останні тижні попит на аромат Sauvage бренду, обличчям якого Депп був з 2015 року, приголомшливо зріс. Кількість пошукових запитів парфуму у Google зросла на 48% за один місяць.
Прегляди парфуму в TikTok також зросли на 63% за той же період часу, особливо після того, як платформу заповнили відео з суду.
За популярністю у соцмережах Sauvage зараз займає друге місце після знаменитого Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdijan як найпопулярніший аромат в інтернеті.
Нагадаємо, що ще в 2015 році Dior звинуватили у виборі невдалого часу для кампанії із Джонні Деппом.