Spotify оголосив про придбання гри на вгадування музики, натхненної Wordle, яку стрімінговий сервіс використовуватиме для підтримки пошуку музики.
Heardle — один з багатьох улюблених спін-оффів, що виникли в дусі Wordle, щоденної гри в слова, яка стала настільки популярною, що її придбало видавництво The New York Times. У грі представлена перша секунда найпопулярнішої пісні. Гравцю дають шість спроб вгадати пісню, і після кожної невдалої спроби довжина кліпу подвоюється. Є цілих 16 секунд, щоб зрозуміти, чи є гравець таким шанувальником музики, яким себе вважає.
«Для існуючих гравців у Heardle зовнішній вигляд гри залишиться колишнім, і вона залишиться безкоштовною для всіх», — йдеться в прес-релізі Spotify. «І з сьогоднішнього дня гравці можуть прослухати повну пісню на Spotify наприкінці гри».
Перед придбанням Heardle пропонувала гравцям пожертвувати через ko-fi, платформу чайових для креаторів, для підтримки гри. Тепер сторінка ko-fi не активна.
Spotify не розкрив вартість покупки. Придбання Wordle, схоже, окупилося для газети, яка відзначила у своїх квартальних доходах, що гра залучила до сайту «десятки мільйонів» нових користувачів.
Хоча Heardle може бути не таким популярним, як Wordle, він, як і раніше, є стратегічно важливим продуктом для Spotify. За даними веб-аналітичної компанії Similarweb, у березні гра досягла піку в 69 мільйонів щомісячних відвідувань веб-сайтів з комп’ютерів та мобільних пристроїв. Минулого місяця сайт Heardle відвідали 41 мільйон разів.
Це придбання має сенс для Spotify, оскільки він намагається покращити пошук музики та утримати слухачів у своєму додатку. Як і його популярна функція Spotify Wrapped, яка навіть включала гру цього року, у Heardle є потенціал для залучення органічних репостів програми в соціальних мережах. До веселощів приєднався навіть власний обліковий запис Spotify у Twitter.
За останні кілька років Spotify здійснив низку придбань, в основному у сфері подкастингу, таких як Anchor, Megaphone та Podz, але це перше придбання гри. Навіть Netflix намагається використати ігри для підтримки свого оригінального контенту.