Зірка «50 відтінків сірого» закликав взяти відповідальність за свої унікальні пристрасті
15 Жов 2024, 12:53

Зірка «50 відтінків сірого» закликав взяти відповідальність за свої унікальні пристрасті

Diet Coke випустила рекламний ролик, в якому представила свого нового амбасадора — ірландського актора Джеймі Дорнана.

У рекламі під назвою «This is My Taste» Дорнан демонструє свою любов до плавання в холодній воді, а також з’являються інші персонажі, яких об’єднує сміливий стиль та самовираження.

Ролик заохочує шанувальників Diet Coke взяти на себе відповідальність за свої унікальні пристрасті та «володіти» своїм особистим моментом «перерви на Diet Coke».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дорнан прокоментував своє призначення: «Я дуже радий приєднатися до сім’ї Diet Coke. Кампанія «This is My Taste» миттєво знайшла відгук у моїй душі, адже вона нагадує нам усім, що потрібно знаходити час для себе і робити те, що робить нас щасливими. Особливо, якщо це включає в себе перерву у вашому дні, щоб випити Diet Coke, відпочиваючи на плавучому єдинорозі».

Кампанія була розроблена креативним агентством Spring Studios у партнерстві з Exposure, Ogilvy та Essence Mediacom і стартувала на телебаченні, у кіно, відео на замовлення, на зовнішній рекламі, у соціальних мережах та PR.

Розкажіть друзям про новину