MMR анонсує прийом заявок для участі в Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY. Хто став найкращим в кожній з десяти номінацій, ми дізнаємося 25 травня.
Наш світ змінився настільки, наскільки жоден із нас не міг собі уявити. Змінилося світосприйняття і його відображення в маркетингових комунікаціях. Нові герої та символи докорінно трансформували візуальну рекламу, а соціальний маркетинг став пріоритетним. Цьогорічний X-RAY стане відображенням усіх змін.
Номінації X-RAY:
- Brand Experience. Взаємодія з брендом через пряму онлайн та/чи офлайн рекламу. Проєкт має демонструвати досвід взаємодії ЦА з брендом та його вплив на кінцевий результат
- Метавсесвіт та штучний інтелект. Активації брендів з використанням ШІ або проведені у метавсесвіті
- Соціальний маркетинг. Соціальні та благодійні кампанії в рамках України як виключно корпоративні, так і у співпраці з фондами/партнерами
- Ситуативний маркетинг. Активація з реакцією бренду на подію
- Digital кампанія. Кампанія, реалізована на одній або декількох цифрових майданчиках. Спрямована на зовнішню та/чи внутрішню аудиторію
- Кампанія за участі інфлюенсера. Маркетингова активація, для реалізації якої залучено інфлюенсера. Активація має чітко визначені цілі та вимірювані результати
- Міжнародна кампанія. Будь-яка активація (онлайн чи офлайн), яка спрямована на просування України як бренду, вивід продукту/послуги на зовнішній ринок
- Антикризовий маркетинг. Проєкти-реакції на зовнішні обмеження, демонструють вдалу комунікацію з клієнтами, партнерами щодо. Результативність відображається в результатах продажів, лояльності клієнтів
- Corporate HR Brand. Система внутрішніх та зовнішніх активацій, спрямованих на співробітників. Внутрішні трансформації, які дозволили ефективно працювати в нових умовах
- Маркетинг-директор/ка року. Персональна номінаціях для фахівців та фахівчинь, які з огляду на зовнішні виклики зберегли команду, трансформували стратегію, знайшли вихід із кризових ситуацій та продовжують вдало розвивати бренд
Заповнити анкету для участі в X-RAY можна за посиланням. Кінцевий термін подачі — 18 квітня 00:00.
Участь у конкурсі платна. Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в X-RAY. До конкурсу допускаються проєкти, що були започатковані у 2022 році й на момент подачі анкети завершені або мають проміжний результат.
Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі, склад якого буде оголошено незабаром.
Вартість участі:
1 номінація — 8000 грн |
2 номінації — 12000 грн |
3 номінації — 16000 грн |
Участь в X-RAY більшої кількісті проєктів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.