X-RAY: розпочато прийом заявок
30 Бер 2023, 10:20

X-RAY: розпочато прийом заявок

MMR анонсує прийом заявок для участі в Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY. Хто став найкращим в кожній з десяти номінацій, ми дізнаємося 25 травня.

Наш світ змінився настільки, наскільки жоден із нас не міг собі уявити. Змінилося світосприйняття і його відображення в маркетингових комунікаціях. Нові герої та символи докорінно трансформували візуальну рекламу, а соціальний маркетинг став пріоритетним. Цьогорічний X-RAY стане відображенням усіх змін.

Номінації X-RAY:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Brand Experience. Взаємодія з брендом через пряму онлайн та/чи офлайн рекламу. Проєкт має демонструвати досвід взаємодії ЦА з брендом та його вплив на кінцевий результат
  • Метавсесвіт та штучний інтелект. Активації брендів з використанням ШІ або проведені у метавсесвіті
  • Соціальний маркетинг. Соціальні та благодійні кампанії в рамках України як виключно корпоративні, так і у співпраці з фондами/партнерами
  • Ситуативний маркетинг. Активація з реакцією бренду на подію
  • Digital кампанія. Кампанія, реалізована на одній або декількох цифрових майданчиках. Спрямована на зовнішню та/чи внутрішню аудиторію
  • Кампанія за участі інфлюенсера. Маркетингова активація, для реалізації якої залучено інфлюенсера. Активація має чітко визначені цілі та вимірювані результати
  • Міжнародна кампанія. Будь-яка активація (онлайн чи офлайн), яка спрямована на просування України як бренду, вивід продукту/послуги на зовнішній ринок
  • Антикризовий маркетинг. Проєкти-реакції на зовнішні обмеження, демонструють вдалу комунікацію з клієнтами, партнерами щодо. Результативність відображається в результатах продажів, лояльності клієнтів
  • Corporate HR Brand. Система внутрішніх та зовнішніх активацій, спрямованих на співробітників. Внутрішні трансформації, які дозволили ефективно працювати в нових умовах
  • Маркетинг-директор/ка року. Персональна номінаціях для фахівців та фахівчинь, які з огляду на зовнішні виклики зберегли команду, трансформували стратегію, знайшли вихід із кризових ситуацій та продовжують вдало розвивати бренд

Заповнити анкету для участі в X-RAY можна за посиланням. Кінцевий термін подачі — 18 квітня 00:00.

Участь у конкурсі платна. Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в X-RAY. До конкурсу допускаються проєкти, що були започатковані у 2022 році й на момент подачі анкети завершені або мають проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі, склад якого буде оголошено незабаром.

Вартість участі:

1 номінація — 8000 грн
2 номінації — 12000 грн
3 номінації — 16000 грн

Участь в X-RAY більшої кількісті проєктів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Розкажіть друзям про новину