«We’re proud»: платформа, яка дякує за стійкість, мужність, відданість та сміливість
25 Бер 2025, 11:40
PR

«We’re proud»: платформа, яка дякує за стійкість, мужність, відданість та сміливість

За даними Міністерства у справах ветеранів, в Україні вже є 1,3 мільйона ветеранів та ветеранок, а після завершення війни, включно з членами родин, ця кількість зросте до 5-6 млн осіб. У 2024 році UKRSIBBANK BNP Paribas Group продовжив розвивати «We’re proud» — платформу реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок.

«We’re proud» — це крок банку до суспільства, де кожен захисник та захисниця, ветеран та ветеранка відчувають себе комфортно, мають можливість реалізовувати себе, розвиватися і будувати нове життя. 

Час змінюватися та дорослішати 

UKRSIBBANK прагне бути безпечним та дружнім банком для ветеранів та ветеранок та їхніх сімей. Зокрема, створює умови для успішної адаптації демобілізованих працівників під час переходу від військової служби до цивільного життя, залучає кандидатів з військовим досвідом, забезпечує ветеранів необхідними банківськими продуктами та послугами, підтримує соціальні та благодійні проєкти, які примножують добробут ветеранів та ветеранок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Коли в банку з’явилися перші мобілізовані колеги, ми постійно тримали з ними зв’язок і всіляко допомагали. Коли деякі наші захисники почали повертатися, ми зрозуміли, наскільки сильними та незламними можуть бути люди, і що всім нам також потрібно змінюватися, об’єднуватися і робити ще більше. А головне — ми усвідомили, змінитися має все українське суспільство, адже захисники та захисниці, ветерани та ветеранки вже змінилися. 

Усі ці дії переросли в цілу платформу дій для змін у суспільстві. Ми вивчили практики компаній, що мають сотні людей, що вже повернулися з війни, опрацювали алгоритм повернення ветерана з залученням відповідальних підрозділів, адаптували процес онбордингу, навчили команди рекрутерів та наймаючих менеджерів — все це для того, щоб зробити процес легким для співробітника, але в той же час якісним та комфортним.

«We’re proud» — для співробітників та клієнтів 

«We’re proud» — це стратегія та комплексність, адже виходить за межі стандартних корпоративних соціальних ініціатив банку, перш за все, своєю всеохопністю. Замість точкових ініціатив ми створюємо екосистему, цілісну модель підтримки для різних груп захисників.

Клієнти-військовослужбовці та ветерани мають преміальне обслуговування: пріоритетний доступ до обслуговування у відділеннях та касах банку, дистанційний сервіс через чат UKRSIB online та повний спектр банківського обслуговування в застосунку UKRSIB online, здійснення найбільш поширених банківських операцій за військовим квитком, можливість забронювати кімнату переговорів у преміальному відділенні банку, філіжанка кави у відділеннях тощо.

Ми не відокремлюємо захисників від інших клієнтів, але вирішили забезпечити їх перевагами преміального обслуговування. Щиро віримо в те, що це зробило їх досвід взаємодії з банком приємнішим.

Підтримка ветеранів є одним з ключових компонентів ціннісної пропозиції та входить до корпоративної програми підтримки добробуту «WE CARE», частина ініціатив якої входить до «We’re proud». Демобілізовані колеги отримують фінансову допомогу та підтримку: компенсаційний пакет, бонуси, пільги, реабілітацію, а також ментальну допомогу, до якої входять послуги психолога, зокрема, і для членів родин військовослужбовців та ветеранів, можливість доєднатися до спільноти ветеранів. Також банк надає і юридичну підтримку для мобілізованих та демобілізованих працівників.

Для розвитку дружньої до ветеранів культури UKRSIBBANK запровадив нову посаду — керівника програм по роботі з ветеранами. Це сприяє створенню умов для реінтеграції ветеранів у суспільне та професійне життя після демобілізації. У банку керівник програм по роботі з ветеранами (ветеран-амбасадор) відповідає за налагодження взаємодії з мобілізованими, ветеранами та членами їхніх родин, а також з керівником мобілізованого чи ветерана, їхніми командами та підрозділами банку, що надають підтримку. 

Також ми запустили унікальну програму для співробітників — «Buddy для ветеранів», щоб створити потужний інструмент підтримки для колег-захисників, допомогти їм адаптуватися до цивільного життя і максимально реалізувати свій потенціал у команді. Бути «Buddy» для ветерана — це місія, що передбачає участь у створенні сприятливого середовища, де ветерани будуть комфортно себе почувати. 

Втілювати у життя вагомі та важливі для суспільства проєкти

У банку ми розуміємо потребу суспільства у новому етапі, тому для цього UKRSIBBANK використовує силу партнерства та благодійності. Лише у 2024 році спрямували майже 6 млн грн на реабілітаційні проєкти для захисників та захисниць.  

Продовжуємо підтримувати ініціативи, які допомагають ветеранам повернутися до цивільного життя. Серед них — безкоштовна навчальна грантова програма з маркетингу для 85 захисників, який ми реалізуємо в партнерстві з Академією «WebPromoExperts». Також ми долучилися до запуску нового сезону освітньо-грантової програми «Траєкторія», щоб підтримати підприємницькі ініціативи ветеранів та родин військовослужбовців. За результатами навчання підприємці зможуть залучити фінансування для розвитку власної справи. Загальний фонд на гранти від банку та партнерів склав 20 млн грн. 

А ще UKRSIBBANK BNP Paribas Group став генеральним партнером першого Всеукраїнський фестивалю ветеранської культури «Коло ветеранів», що відбувся у вересні минулого року у Києві. 

Загалом, минулого року для реабілітації військовослужбовців UKRSIBBANK підтримав низку проєктів:

  • Надав підтримку БО «Реабілітаційний центр “Спіріт”», що дозволило  військовослужбовцям, які проходили реабілітацію, а також ветеранам відвідувати сеанси іпотерапії.
  • Долучився до підтримки UNBROKEN Centre та Superhumans Center. 
  • Підтримав благодійний проєкт із забезпечення Військово-медичного клінічного центру у Харкові офтальмологічним обладнанням.
  • Долучився до видання «Букваря для дорослих», який написано шрифтом Брайля для людей, що втратили зір через війну. 
  • Підтримав програму «Врятуй кінцівку» від МБФ «Здоров’я українського народу», а також виготовлення 2 мобільних стабілізаційних контейнерів STABNET для військових медиків загальною вартістю 2 млн грн. Стабілізаційні контейнери STABNET — це інноваційне рішення для порятунку життів поранених військових безпосередньо в зоні бойових дій. Легкі, мобільні та повністю автономні медичні пункти дозволяють проводити стабілізацію важкопоранених максимально близько до лінії фронту, що суттєво підвищує шанси на виживання. STABNET отримали назви важливих ініціатив у банку: «We’re proud» та «Ластівка надії». Їх передали  медичним підрозділам 54-ї та 21-ї бригад Збройних Сил України, які зараз знаходяться на найбільш складних напрямках фронту.

Замість післямови

Голосом захисника, який каже чи в правильному напрямку ми рухаємося з «We’re proud» є більшою мірою голос наших колег-захисників і членів їх родин. Результати тих опитувань, які нам вдалося провести, свідчать про те, що те, що робить банк для їх підтримки, має важливе значення для їх добробуту. Саме тому ми продовжуємо і будемо продовжувати реалізацію ініціатив «We’re proud».
Яніна Ольховська
директорка з питань комунікацій корпоративної соціальної відповідальності та залученості UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Розкажіть друзям про новину