Всеукраїнська рекламна коаліція представила проміжний етап Міжнародного рейтингу креативності сезону 2022-2023 для українських агентств після фестивалю London International Awards 2022.
До Міжнародного рейтингу креативності сезону 2022-2023 входить 9 фестивалів, а саме: Cannes Lions, D&AD, The One Show, LIA, Clio, ADCE Awards, Epica, Eurobest та Golden Drum.
Нещодавно London International Awards (LIA) оголосив цьогорічних переможців, серед яких 9 нагород та 1 шорт-лист отримали українці:
- Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою “Motherland Pride”, яка отримала 2 золоті нагороди та шорт-лист.
- ANGRY agency з серією “Position 1”, “Position 2”, “Position 3”, “Position 4”, “Position 5”, “Position 6”, яка отримала 3 срібні нагороди.
- Atmosphere Dance з роботою “Uprooted”, яка отримала 3 срібні та бронзову нагороду.
До Міжнародного рейтингу креативності додаються бали за роботи Saatchi & Saatchi Ukraine та ANGRY agency. Atmosphere Dance не включається у рейтинг, оскільки вони не є комунікаційною компанією.
Раніше ВРК вже публікувала проміжні рейтинги за результатами Cannes Lions 2022 та Golden Drum 2022. З урахуванням LIA 2022, Saatchi & Saatchi Ukraine виходить на лідируючу позицію у проміжній таблиці, а ANGRY agency вривається у першу трійку.
Рейтинг складений з урахуванням отриманих балів (системи нарахування балів: shortlist – 2, bronze – 4, silver – 6, gold – 8, best of contest – 10, Grand Prix – 15) та коефіцієнтів фестивалів (LIA – 4).
В цьому сезоні попереду ще 6 міжнародних фестивалів: ADCE Awards, Clio, D&AD, Epica, Eurobest та The One Show. Фінальний Міжнародний рейтинг буде опублікований наприкінці травня 2023.