В Україні заборонять рекламу азартних ігор у ЗМІ, транспорті та інших майданчиках
04 Кві 2024, 12:26

В Україні заборонять рекламу азартних ігор у ЗМІ, транспорті та інших майданчиках

Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики на сьогоднішньому засіданні розгляне законопроєкт, який посилює контроль за гральним бізнесом.

Про це повідомив народний депутат Ярослав Железняк.

Законопроєкт забороняє рекламу азартних ігор: 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • у будь-яких аудіовізуальних та аудіальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження; 
  • в онлайн-медіа; 
  • в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм); 
  • у всіх виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм); 
  • засобами внутрішньої реклами; 
  • на транспорті, у тому числі на транспортних засобах та обладнанні; 
  • за допомогою заходів рекламного характеру; 
  • засобами зовнішньої реклами; 
  • у місцях проведення масових заходів; 
  • у мережі Інтернет, у тому числі на платформах спільного доступу до відео та на платформах спільного доступу до інформації;
  • пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування витрат для доступу до участі в азартних іграх; 
  • розміщення зображення або згадування азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, на будь-яких товарах (предметах), крім розміщення на товарах (предметах), пов’язаних із організацією та проведенням азартних ігор;
  • надсилання повідомлень невизначеному колу осіб поштою, електронною поштою, засобами мобільного зв’язку.

Також, за словами Железняка, у рекламі азартних ігор забороняється:

  • участь осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей;
  • участь волонтерів та/або військовослужбовців, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд військовослужбовців;
  • участь популярних осіб або пряме чи опосередковане схвалення популярними особами азартних ігор, а також використання зображень і згадок імен популярних людей, героїв кіно-, теле- та анімаційних фільмів, авторитетних організацій;
  • участь спортсменів, лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд спортсменів, лікарів;
  • використання тематики, пов’язаної зі стримуванням та відсіччю збройної агресії рф у період дії правового режиму воєнного стану, а також будь-яких патріотичних закликів та/або символіки, спрямованих на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичне виховання або будь-які інші способи з метою створення оманливого враження про зв’язок між участю в азартних іграх та відсіччю збройної агресії рф.

Зазначається, що за порушення вимог передбачаються санкції включно з позбавленням ліцензії.

Розкажіть друзям про новину