В Україні заборонять рекламу азартних ігор у ЗМІ, транспорті та інших майданчиках
04 Кві 2024, 12:26

В Україні заборонять рекламу азартних ігор у ЗМІ, транспорті та інших майданчиках

Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики на сьогоднішньому засіданні розгляне законопроєкт, який посилює контроль за гральним бізнесом.

Про це повідомив народний депутат Ярослав Железняк.

Законопроєкт забороняє рекламу азартних ігор: 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • у будь-яких аудіовізуальних та аудіальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження; 
  • в онлайн-медіа; 
  • в усіх друкованих медіа (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм); 
  • у всіх виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм); 
  • засобами внутрішньої реклами; 
  • на транспорті, у тому числі на транспортних засобах та обладнанні; 
  • за допомогою заходів рекламного характеру; 
  • засобами зовнішньої реклами; 
  • у місцях проведення масових заходів; 
  • у мережі Інтернет, у тому числі на платформах спільного доступу до відео та на платформах спільного доступу до інформації;
  • пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування витрат для доступу до участі в азартних іграх; 
  • розміщення зображення або згадування азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, на будь-яких товарах (предметах), крім розміщення на товарах (предметах), пов’язаних із організацією та проведенням азартних ігор;
  • надсилання повідомлень невизначеному колу осіб поштою, електронною поштою, засобами мобільного зв’язку.

Також, за словами Железняка, у рекламі азартних ігор забороняється:

  • участь осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей;
  • участь волонтерів та/або військовослужбовців, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд військовослужбовців;
  • участь популярних осіб або пряме чи опосередковане схвалення популярними особами азартних ігор, а також використання зображень і згадок імен популярних людей, героїв кіно-, теле- та анімаційних фільмів, авторитетних організацій;
  • участь спортсменів, лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд спортсменів, лікарів;
  • використання тематики, пов’язаної зі стримуванням та відсіччю збройної агресії рф у період дії правового режиму воєнного стану, а також будь-яких патріотичних закликів та/або символіки, спрямованих на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичне виховання або будь-які інші способи з метою створення оманливого враження про зв’язок між участю в азартних іграх та відсіччю збройної агресії рф.

Зазначається, що за порушення вимог передбачаються санкції включно з позбавленням ліцензії.

Розкажіть друзям про новину