Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»
22 Жов 2024, 12:54

Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»

Український бренд доглядової косметики для тіла Dott та онлайн-крамниця міського застосунку Київ Цифровий випустили бальзам для губ з ароматом «Київського торта».

Бальзам на 98% складається з натуральних масел, воску та вітаміну Е. Його можна використовувати як нічну маску, щоденний догляд чи елегантне доповнення макіяжу.

У коментарі виданню AIN.UA співзасновниця Dott Анастасія Кудіна розповіла, що лінійка бальзамів буде лімітованою і поки у постійне виробництво товар запускати не планують.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ціна бальзаму «Київський торт» становить 349 гривень, проте його вже розкупили.

Розкажіть друзям про новину