Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»
22 Жов 2024, 12:54

Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»

Український бренд доглядової косметики для тіла Dott та онлайн-крамниця міського застосунку Київ Цифровий випустили бальзам для губ з ароматом «Київського торта».

Бальзам на 98% складається з натуральних масел, воску та вітаміну Е. Його можна використовувати як нічну маску, щоденний догляд чи елегантне доповнення макіяжу.

У коментарі виданню AIN.UA співзасновниця Dott Анастасія Кудіна розповіла, що лінійка бальзамів буде лімітованою і поки у постійне виробництво товар запускати не планують.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ціна бальзаму «Київський торт» становить 349 гривень, проте його вже розкупили.

Розкажіть друзям про новину