Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»
22 Жов 2024, 12:54

Український бренд косметики та Київ Цифровий випустили бальзам з ароматом «Київського торта»

Український бренд доглядової косметики для тіла Dott та онлайн-крамниця міського застосунку Київ Цифровий випустили бальзам для губ з ароматом «Київського торта».

Бальзам на 98% складається з натуральних масел, воску та вітаміну Е. Його можна використовувати як нічну маску, щоденний догляд чи елегантне доповнення макіяжу.

У коментарі виданню AIN.UA співзасновниця Dott Анастасія Кудіна розповіла, що лінійка бальзамів буде лімітованою і поки у постійне виробництво товар запускати не планують.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ціна бальзаму «Київський торт» становить 349 гривень, проте його вже розкупили.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео