Українські креативники перетворили питні йогурти на мейнстрім
20 Лип 2023, 14:31

Українські креативники перетворили питні йогурти на мейнстрім

Креативна агенція Brain Tank у співпраці з молочним брендом створила рекламну комунікацію, що має всі шанси надовго запам’ятатися гіпнотичним віршиком та трендовим відео.

“Як вивести новинку на ринок так, щоб вона запам’яталася, так ще й аудиторію омолодити через комунікації?!” — з таким запитом до креативної агенції Brain Tank звернувся молочний бренд “Марійка” зі своїм новим продуктом — питним йогуртом. Було вирішено додати у комунікацію молодіжного драйву, аби молодь “зацінила” новинку та звернула на неї увагу, поглянувши на бренд під новим кутом.

Так і з’явилася комунікація. Трохи молодіжного грайливого звучання у зверненні, трендові ефекти у зйомці та монтажі з красунею героїнею у вайбовому луці. Можна зазирнути на бекстейдж і поглянути, як все це створювалося, на власні очі:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда зізнається, коли замовник готовий до експериментів, то робота перетворюється на суцільне задоволення. Тільки розуміючи те, що на сьогодні драйвить аудиторію, можна якісно привернути її увагу до нового продукту рекламною комунікацією. Адже головне що? Головне — не боятися оновлень та експериментів і бути сміливими на шляху до креативу.

Ось гарний приклад цього: 

Розкажіть друзям про новину