Креативна агенція Brain Tank у співпраці з молочним брендом створила рекламну комунікацію, що має всі шанси надовго запам’ятатися гіпнотичним віршиком та трендовим відео.
“Як вивести новинку на ринок так, щоб вона запам’яталася, так ще й аудиторію омолодити через комунікації?!” — з таким запитом до креативної агенції Brain Tank звернувся молочний бренд “Марійка” зі своїм новим продуктом — питним йогуртом. Було вирішено додати у комунікацію молодіжного драйву, аби молодь “зацінила” новинку та звернула на неї увагу, поглянувши на бренд під новим кутом.
Так і з’явилася комунікація. Трохи молодіжного грайливого звучання у зверненні, трендові ефекти у зйомці та монтажі з красунею героїнею у вайбовому луці. Можна зазирнути на бекстейдж і поглянути, як все це створювалося, на власні очі:
Команда зізнається, коли замовник готовий до експериментів, то робота перетворюється на суцільне задоволення. Тільки розуміючи те, що на сьогодні драйвить аудиторію, можна якісно привернути її увагу до нового продукту рекламною комунікацією. Адже головне що? Головне — не боятися оновлень та експериментів і бути сміливими на шляху до креативу.
Ось гарний приклад цього: