Українська PR-агенція та бренд в’язаних речей випустили колекцію шарфів
18 Гру 2024, 16:46

Українська PR-агенція та бренд в’язаних речей випустили колекцію шарфів

Бренд в’язаних речей Feb та PR-агенція ahentsiia випустили лімітовану колекцію шарфів ручної роботи. 

До дропу увійшли три речі у різних кольорах — рожевий з зеленим, сірий та різноколірний або «крейзі», як його прозвали автори. Шарфи зроблені зі 100% мериносової вовни.

Над колекцією працювали співзасновниці ahentsiia Леся Донець та Аня Білоус і засновниця бренду Feb Вікторія Фурманюк, а також команди обох проєктів. В основу дизайнів лягла колірна палітра агенції та форма й візерунок, які розробив бренд в’язаних речей. Усі вироби виготовляються вручну майстринями з різних куточків України. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Героями кампейну стали художниця Ірина Максимова, маркетолог Влад Болсун та автор подкастів та шоу Антон Полєсков. Фотограф — Антон Орехов. 

Шарфи можна придбати на сайті Feb, а пізніше вони з’являться в двох шоурумах — в Києві та Ужгороді. 

Розкажіть друзям про новину