Українська мережа супермаркетів вибачилася перед норвезькими чайками
25 Бер 2025, 11:49

Українська мережа супермаркетів вибачилася перед норвезькими чайками

Мережа супермаркетів «Сільпо» встановила у центрі столиці Норвегії, Осло, сітілайти з написом: «Любі норвезькі чайки, вибачте, що забрали вашу смачну і свіжу рибу».

Це стало продовженням рекламної кампанії про рибну категорію, яку мережа «Сільпо» реалізувала спільно з креативною агенцією banda. Основне повідомлення — мережа «Сільпо» самостійно привозить свіжу рибу в Україну двічі на тиждень.

Ідея кампанії полягає в тому, що єдині, кого це може не влаштовувати, — це чайки, у яких «забирають» найкращу рибу. В усій комунікації — від роликів у соцмережах до коробок з піцою — з’явилися обурені чайки. Пернаті жалілися, що хтось краде у них обід просто з-під дзьоба. У «Сільпо» визнають: певна правда в цьому є. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія викликала безліч емоцій: хтось щиро посміявся, а хтось навіть поспівчував пернатим.

«Ми подумали, що якщо є така реакція, то треба вибачитися перед чайками. Сподіваємося, вони прочитають наше повідомлення та пробачать нас», — прокоментував артдиректор banda Олексій Приліпка.

Щоб птахи точно побачили послання, борди встановили в їхньому улюбленому районі — на набережній Aker Brygge, де Осло-фьорд з’єднується з відкритим морем. 

Розкажіть друзям про новину