Мережа супермаркетів «Сільпо» встановила у центрі столиці Норвегії, Осло, сітілайти з написом: «Любі норвезькі чайки, вибачте, що забрали вашу смачну і свіжу рибу».
Це стало продовженням рекламної кампанії про рибну категорію, яку мережа «Сільпо» реалізувала спільно з креативною агенцією banda. Основне повідомлення — мережа «Сільпо» самостійно привозить свіжу рибу в Україну двічі на тиждень.
Ідея кампанії полягає в тому, що єдині, кого це може не влаштовувати, — це чайки, у яких «забирають» найкращу рибу. В усій комунікації — від роликів у соцмережах до коробок з піцою — з’явилися обурені чайки. Пернаті жалілися, що хтось краде у них обід просто з-під дзьоба. У «Сільпо» визнають: певна правда в цьому є.
Кампанія викликала безліч емоцій: хтось щиро посміявся, а хтось навіть поспівчував пернатим.
«Ми подумали, що якщо є така реакція, то треба вибачитися перед чайками. Сподіваємося, вони прочитають наше повідомлення та пробачать нас», — прокоментував артдиректор banda Олексій Приліпка.
Щоб птахи точно побачили послання, борди встановили в їхньому улюбленому районі — на набережній Aker Brygge, де Осло-фьорд з’єднується з відкритим морем.
