07 Вер 2023, 17:02

Українська агенція створила кібер-креативну кампанію

Brain Tank створив сезон кібер-креативу для ТРЦ «Ocean Plaza», задіявши у роботі над рекламною кампанією нейромережу. 

Складно не погодитись, що із появою AI світ дуже змінився, адже ця передова технологія внесла свої корективи у всі сфери життя. І дизайн не виключення — штучний інтелект став революційною силою в дизайні, відкривши нові чек-поінти для подальшого дослідження. 

Brain Tank застрибнули у вагон АІ-трендів та за допомогою технології Stable Diffusion реалізували нову кібер-креативну рекламну кампанію для ТРЦ «Ocean Plaza». 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У ролику головна бренд-героїня під час бігу всередині ТРЦ поступово в русі перетворюється на прототипи відомих персонажів аніме, перетікаючи в різні епізоди.

До речі, у відеоролику було знято 19 головних героїнь, а отже і 19 аутлуків. Якщо говорити детально, щоб уявити усі масштаби праці команди, то у відео також змінилося 11 пар кросівок,15 курток та 13 пар штанів.

Рекламна кампанія, присвячена кібер-креативу, також супроводжувалася різними бордами та сітілайтами.

А ось так, власне, і відбувалася трансформація реального світу у віртуальний:

Як можна побачити, штучний інтелект революціонізує і рекламу, забезпечуючи її велику ефективність за рахунок своєї новизни.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео