Brain Tank створив сезон кібер-креативу для ТРЦ «Ocean Plaza», задіявши у роботі над рекламною кампанією нейромережу.
Складно не погодитись, що із появою AI світ дуже змінився, адже ця передова технологія внесла свої корективи у всі сфери життя. І дизайн не виключення — штучний інтелект став революційною силою в дизайні, відкривши нові чек-поінти для подальшого дослідження.
Brain Tank застрибнули у вагон АІ-трендів та за допомогою технології Stable Diffusion реалізували нову кібер-креативну рекламну кампанію для ТРЦ «Ocean Plaza».
У ролику головна бренд-героїня під час бігу всередині ТРЦ поступово в русі перетворюється на прототипи відомих персонажів аніме, перетікаючи в різні епізоди.
До речі, у відеоролику було знято 19 головних героїнь, а отже і 19 аутлуків. Якщо говорити детально, щоб уявити усі масштаби праці команди, то у відео також змінилося 11 пар кросівок,15 курток та 13 пар штанів.
Рекламна кампанія, присвячена кібер-креативу, також супроводжувалася різними бордами та сітілайтами.
А ось так, власне, і відбувалася трансформація реального світу у віртуальний:
Як можна побачити, штучний інтелект революціонізує і рекламу, забезпечуючи її велику ефективність за рахунок своєї новизни.