Українська агенція створила кібер-креативну кампанію
07 Вер 2023, 17:02

Українська агенція створила кібер-креативну кампанію

Brain Tank створив сезон кібер-креативу для ТРЦ «Ocean Plaza», задіявши у роботі над рекламною кампанією нейромережу. 

Складно не погодитись, що із появою AI світ дуже змінився, адже ця передова технологія внесла свої корективи у всі сфери життя. І дизайн не виключення — штучний інтелект став революційною силою в дизайні, відкривши нові чек-поінти для подальшого дослідження. 

Brain Tank застрибнули у вагон АІ-трендів та за допомогою технології Stable Diffusion реалізували нову кібер-креативну рекламну кампанію для ТРЦ «Ocean Plaza». 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У ролику головна бренд-героїня під час бігу всередині ТРЦ поступово в русі перетворюється на прототипи відомих персонажів аніме, перетікаючи в різні епізоди.

До речі, у відеоролику було знято 19 головних героїнь, а отже і 19 аутлуків. Якщо говорити детально, щоб уявити усі масштаби праці команди, то у відео також змінилося 11 пар кросівок,15 курток та 13 пар штанів.

Рекламна кампанія, присвячена кібер-креативу, також супроводжувалася різними бордами та сітілайтами.

А ось так, власне, і відбувалася трансформація реального світу у віртуальний:

Як можна побачити, штучний інтелект революціонізує і рекламу, забезпечуючи її велику ефективність за рахунок своєї новизни.

Розкажіть друзям про новину