Українська агенція створила кібер-креативну кампанію
07 Вер 2023, 17:02

Українська агенція створила кібер-креативну кампанію

Brain Tank створив сезон кібер-креативу для ТРЦ «Ocean Plaza», задіявши у роботі над рекламною кампанією нейромережу. 

Складно не погодитись, що із появою AI світ дуже змінився, адже ця передова технологія внесла свої корективи у всі сфери життя. І дизайн не виключення — штучний інтелект став революційною силою в дизайні, відкривши нові чек-поінти для подальшого дослідження. 

Brain Tank застрибнули у вагон АІ-трендів та за допомогою технології Stable Diffusion реалізували нову кібер-креативну рекламну кампанію для ТРЦ «Ocean Plaza». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику головна бренд-героїня під час бігу всередині ТРЦ поступово в русі перетворюється на прототипи відомих персонажів аніме, перетікаючи в різні епізоди.

До речі, у відеоролику було знято 19 головних героїнь, а отже і 19 аутлуків. Якщо говорити детально, щоб уявити усі масштаби праці команди, то у відео також змінилося 11 пар кросівок,15 курток та 13 пар штанів.

Рекламна кампанія, присвячена кібер-креативу, також супроводжувалася різними бордами та сітілайтами.

А ось так, власне, і відбувалася трансформація реального світу у віртуальний:

Як можна побачити, штучний інтелект революціонізує і рекламу, забезпечуючи її велику ефективність за рахунок своєї новизни.

Розкажіть друзям про новину