У рекламних роликах показана доля окупантів у пеклі
28 Лип 2022, 09:56

У рекламних роликах показана доля окупантів у пеклі

Онлайн-казино Cosmolot запускає масштабну національну кампанію «Рашистам пекло», закликаючи додати жару рашистам. У серії роликів компанія іронічно покаже долю окупантів у пеклі.

Суспільна думка в Україні дещо демонізує сферу онлайн-казино. Подейкують, що для Cosmolot, навіть, існує окремий казан. Саме ця гіпотеза, була взята за інсайт.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9lIYKzMrhE&ab_channel=CosmolotOfficial

У першому ролику відомі російські пропагандисти постають перед чортом, який давно їх чекає. Шокований кількістю рашистів перед воротами, чорт звільняє пекельний казан Cosmolot, адже рашистам він потрібніший.

Креативна команда бренду спільно з Magai Production відзняли цілий міні-серіал про чорта, такого собі заклопотаного й хазяйновитого адміністратора пекла. У серії роликів глядачі зможуть побачити чорта в образах домогосподарки, сільського голови та романтичного співака. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В рамках кампанії створена інтерактивна благодійна платформа “Додай рашистам жару”. Охочі можуть донатити на потреби ЗСУ, додаючи жару під пекельні котли з рашистами. Усі кошти зараховуються у фонд “Повернись живим”. 

Ми впевнені, що останні рекламні кампанії напрочуд добре формують позитивний імідж нашого продукту в такий непростий час. При цьому ми не перетягуємо ковдру на себе, а елегантно інтегруємо бренд у потрібні нашому суспільстві меседжи
Растіслав Ріго
Head of Brand

Від початку повномасштабного воєнного вторгнення росії в Україну бренд Cosmolot одним з перших у своєму сегменті обрав позицію підтримки ЗСУ й українського морального духу, створивши яскраву комунікацію “Палімо вату разом” й ініціював створення телевізійних підбірок радіоплейлистів без російського контенту “Без вати краще грати”.

Розкажіть друзям про новину