У рекламних роликах показана доля окупантів у пеклі
28 Лип 2022, 09:56

У рекламних роликах показана доля окупантів у пеклі

Онлайн-казино Cosmolot запускає масштабну національну кампанію «Рашистам пекло», закликаючи додати жару рашистам. У серії роликів компанія іронічно покаже долю окупантів у пеклі.

Суспільна думка в Україні дещо демонізує сферу онлайн-казино. Подейкують, що для Cosmolot, навіть, існує окремий казан. Саме ця гіпотеза, була взята за інсайт.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9lIYKzMrhE&ab_channel=CosmolotOfficial

У першому ролику відомі російські пропагандисти постають перед чортом, який давно їх чекає. Шокований кількістю рашистів перед воротами, чорт звільняє пекельний казан Cosmolot, адже рашистам він потрібніший.

Креативна команда бренду спільно з Magai Production відзняли цілий міні-серіал про чорта, такого собі заклопотаного й хазяйновитого адміністратора пекла. У серії роликів глядачі зможуть побачити чорта в образах домогосподарки, сільського голови та романтичного співака. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рамках кампанії створена інтерактивна благодійна платформа “Додай рашистам жару”. Охочі можуть донатити на потреби ЗСУ, додаючи жару під пекельні котли з рашистами. Усі кошти зараховуються у фонд “Повернись живим”. 

Ми впевнені, що останні рекламні кампанії напрочуд добре формують позитивний імідж нашого продукту в такий непростий час. При цьому ми не перетягуємо ковдру на себе, а елегантно інтегруємо бренд у потрібні нашому суспільстві меседжи
Растіслав Ріго
Head of Brand

Від початку повномасштабного воєнного вторгнення росії в Україну бренд Cosmolot одним з перших у своєму сегменті обрав позицію підтримки ЗСУ й українського морального духу, створивши яскраву комунікацію “Палімо вату разом” й ініціював створення телевізійних підбірок радіоплейлистів без російського контенту “Без вати краще грати”.

Розкажіть друзям про новину