У рекламі Venus звучить пісня про прийняття свого тіла та волосся в інтимних зонах
19 Лип 2022, 13:46

У рекламі Venus звучить пісня про прийняття свого тіла та волосся в інтимних зонах

Коли йдеться про жіноче здоров’я і сексуальне благополуччя, не дивно, що певна термінологія досі вважається табуйованою або піддається цензурі. Однак виробник аксесуарів для бриття та догляду за тілом Gillette Venus виступає проти табу, приділяючи слову «лобковий» всю любов і увагу, на яку воно заслуговує, особливо коли йдеться про гігієну та належний догляд за собою.

Щоб більше допомогти позбутися стигматизації цього терміну, Venus запустила вірусний анімаційний відеоролик під назвою The Pube Song в рамках кампанії бренду 2021 року # SayPubic, яка була запущена разом з колекцією Venus Pubic Hair & Skin. Тепер бренд продовжує свої зусилля, випускаючи наступний ролик під назвою «It’s Time to Care (For Your Pubic Hair)» за участю американської реперки Princess Nokia. Крім того, бренд також розширив свою колекцію продуктів для догляду за лобковим волоссям та шкірою.

Princess Nokia читає реп про те, що не можна соромитися лобкового волосся, незалежно від того, зголені вони, видалені воском або відрощені. Пісня продовжує відданість бренду боротьбі з лобковим волоссям і буде опублікована у всіх соціальних мережах Venus.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=L8lm6N7tLW4&ab_channel=GilletteVenus

«Мені подобається, що Venus використовує всі засоби, необхідні для того, щоб людям було зручно говорити «лобкове» волосся, — сказала Princess Nokia. «Як автор пісень та репер, я спілкуюся зі своїми шанувальниками, допомагаючи їм проявити себе. З цієї причини я рада працювати з Venus, щоб просувати це важливе послання, яке дозволяє жінкам комфортно говорити про своє тіло».

Оскільки творча робота, як і раніше, зосереджена на нормалізації правильного тілесного словника, бренд сподівається продовжити боротьбу із соціальними нормами, а також заохочувати жінок почуватися комфортно у власному тілі та шкірі.

«Ми були в захваті від того, що минулого року так багато людей черпали натхнення в «The Pube Song» і почувалися здатними використовувати анатомічні терміни для опису свого тіла», — йдеться у заяві старшого бренд-директора P&G Дани Малкольм. «Однак ми знаємо, що через рік чекає ще багато роботи. Неможливо відразу змінити соціальну норму, що існувала століттями! Ось чому ми раді співпрацювати з Princess Nokia, щоб запустити наступний розділ цієї важливої ​​кампанії».

Розкажіть друзям про новину