Тіктокерка «спекла» сумку тоут у рекламі Marc Jacobs
24 Лип 2024, 14:05

Тіктокерка «спекла» сумку тоут у рекламі Marc Jacobs

Тіктокерка і модель Нара Сміт співпрацювала з брендом Marc Jacobs для реклами, у якій вона створила сумку з нуля у своєму фірмовому стилі.

Сміт, яка може похвалитися 8,3 мільйонами підписників лише в TikTok, найбільш відома тим, що публікує контент про материнство та готує з нуля складні страви, такі як жувальна гумка та кока-кола, для своєї сім’ї та чоловіка.

У відео, яке було розміщене на сторінках Marc Jacobs у соціальних мережах, Сміт почала зі слів про те, що відколи вона прокинулася, їй захотілося смачної сумки Marc Jacobs. «Тож замість того, щоб піти в магазин і купити її, я вирішила зробити її власноруч», — каже вона.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео