Свята з хвостиком: тепла ініціатива з пухнастим результатом
20 Бер 2024, 17:23

Свята з хвостиком: тепла ініціатива з пухнастим результатом

Всі мріють проводити зимові дні в теплі зі смачненьким на столі та з близькими поруч. Тварини тут мало відрізняються від людей. Але реалії безхатніх котів і собак із притулків не схожі на життя домашніх пухнастиків, у яких завжди є миска повна їжі, біля пічки можна погріти лапки, а поруч — двоногий компаньйон для прогулянок та ігор.

Проблеми притулків для тварин посилились із приходом COVID-19, коли основна увага зосередилась на подоланні пандемії. У 2020 році лінія магазинів EVA спільно з UAnimals реалізувала перший проєкт з допомоги прихисткам напередодні новорічних свят. Відмовившись від корпоративних подарунків партнерам та запустивши збір, компанія змогла акумулювати 270 000 грн на облаштування 7 притулків.

Від акції до традиції

Відтоді ініціатива набула постійного характеру, а надійним партнером EVA у допомозі тваринам став фонд Happy Paw. Перервати традицію не змогло навіть повномасштабне вторгнення. Адже, як і в ситуації з пандемією COVID-19, війна лише загострила проблеми притулків. І це було очевидно не тільки для EVA. На XIII конкурсі КСВ член комітету КСВ Іспанії Beatriz Laso Fernández відзначила ініціативу 2022 року, яка мала назву «Тепло хвостикам», окремо зазначивши, що компанія не забуває про тварин навіть тоді, коли всі думають лише про людей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативні «Свята з хвостиком»

Напередодні нового 2024 року EVA та Happy Paw вже вчетверте запустили проєкт для допомоги притулкам для тварин «Свята з хвостиком», доповнивши його також креативною та ігровою складовою.

На прикладі інших проєктів ми зрозуміли, що зараз недостатньо просто мати хорошу мету. Люди стали більше відгукуватись на заклики до благодійності. Але ж і закликів побільшало в рази. Тому потрібно якось вирізнятись. Чіпляти спочатку око, а потім уже стукатися до серця. Тож ми додали до процесу ігрову складову, а «обличчями» кампанії стали грайливий песель Тетріс і просто розкішна кицюня Адалія.
Олександра Гнатик
керівниця PR-напряму EVA

Метою організаторів стала допомога 30 притулкам: забезпечення будками, лежанками, дровами, обігрівачами, пічками тощо. Її оцінили в 1 000 000 грн. Частину, 260 000 грн, одразу виділила EVA. Щоб зібрати решту, оголосили збір на касах магазинів мережі та на спеціально створеній сторінці ініціативи.

Онлайн-донатери не просто робили переказ. Щоб долучитися, потрібно було:

  • обрати котика чи песика, яких бажає обігріти;
  • обрати стиль будиночку для тварини («Модерн», «Барбі» або «Готика»), щоб хвостик зимував у теплі й турботі;
  • додати до будиночку елементи затишку: дрова, мисочку їжі або лежанку.

Кожна опція утеплення збільшувала розмір доната, а отже допомагала реальним тваринам з притулків пережити зиму в теплі та затишку.

Вражаючий результат

За 2 місяці ініціатива «Свята з хвостиком» включно з внеском EVA зібрала 2 365 470 грн. З них майже 2 000 000 грн переказали через каси та понад 100 000 грн — через сайт проєкту. До доброї справи долучилося майже 260 000 українців. В онлайні найпопулярнішими опціями утеплення стали дім «Модерн» та мисочка «Кусь».

Замість попередньо запланованих 30 притулків допомогу отримали цілих 74. Для них були придбані:

  • 317 будок,
  • 428 кубів дров,
  • 14 тон вугілля і паливних брикетів,
  • 305 лежачків,
  • 10 електричних конвекторів,
  • 3 пічки,
  • 6 електричних зігрівальних килимків.

Та найкращою одиницею виміру ефективності ініціативи, на думку її організаторів, є щасливі хвостики — 22 365 котів і собак.

Post scriptum

У EVA та Happy Paw дуже радіють, коли вдається допомогти одразу багатьом тваринам отримати трохи комфортніші умови проживання. Але все ж найбільша радість — це коли хтось із жителів притулку знаходить справжній дім. Минулого року така історія відбулась. Після одного з постів про проєкт у соцмережах, героєм якого став пес Грішка, телефон притулку ледь не обірвали бажаючі забрати до себе цього кумедного кудланя. Так у Грішки з’явилась своя родина.

Ми закохались у нього, як тільки побачили. Всі тваринки по-своєму гарні, цікаві. Але цей був особливий. Ми, мабуть, так не раділи загальним результатам проєкту, як тоді, коли дізнались новину про Грішку. До речі, цього року у нас теж був свій пухнастий фаворит — Барнюша з Нікопольського притулку Насті Князєвої. Він, можливо, ще у пошуку родини, і було б не зле це виправити. А якщо вже ні, то в притулку ще багато не менш симпатичних Барнюшиних друзів.
Олександра Гнатик
керівниця PR-напряму EVA

Дізнатись більше про проєкт та тварин, яким він допоміг, можна тут.

Розкажіть друзям про новину