За весну 2023 року понад половина опитаних українців не зверталася до ТЦКтаСП (територіальний центр комплектування та соціальної підтримки) навіть для уточнення даних. Найбільше тих, хто не звертався, у вікових групах 25–34 років (72%) та 35–44 років (66%).
Є багато причин через які українці не оновлюють дані — сумніви, недовіра, ілюзії про війну, і страх. Страх підсилюється інформаційною напругою, а тиск з боку суспільства кожен день змушує виправдовуватись. Агенція I AM IDEA разом з Міністерством оборони України запустили кампанію, де визнають страх кожного українця і кажуть, що боятися – це нормально, а визнавати страх — це сміливо.
Ганна Маляр, заступник Міністра оборони України, зазначає: «Є дві складові перемоги — люди і зброя. І треба розуміти, що усі мобілізовані — це не всі, хто виконує стрілецькі задачі, є потреба в усіх спеціальностях. Тут важлива довіра між громадянами і ТЦК, зараз цю довіру треба вибудовувати з нуля. Тому ми робимо крок на зустріч до цієї довіри, бо у нас у всіх одна задача — перемогти. Дякуємо всім відповідальним компаніям, які долучилися до створення цієї інформаційної кампанії».
Після визнання цього страху є два шляхи роботи з ним — тікати та заперечувати, або прийняти страх та працювати з ним. I AM IDEA та Міністерство оборони пропонують другий варіант, де кожен може перерости свій страх і стати більшим за нього.
Як частину національної комунікації, агенція та міністерство разом з продакшном Nо Stars та режисером Євгеном Головатенко створили серію роликів та банери. Всі учасники зйомок, які у військовій формі — реальні бійці. У комунікації дослідили тему страхів, які формуються з дитинства — зайти в темний підвал, стрибнути з пірса чи підійти до собаки. Кожен боїться, але справжня сила відкривається, коли трансформуєш його на користь собі.