Бренд Кім Кардаш’ян SKIMS оголосив про випуск бюстгальтера «The Ultimate Nipple Bra», який імітує відсутність білизни.
Це нагадало Саманту Джонс, яка носила фальшиві соски у серіалі «Секс і місто», намагаючись відтворити образ супермоделей 90-х та початку 2000-х років. Однак у промо-ролику свого нового продукту Кардаш’ян вказує на проблему зміни клімату як на джерело свого натхнення.
«Температура Землі стає все гарячішою і гарячішою. Рівень моря підвищується. Льодовиковий покрив зменшується. Я не науковець, але я вірю, що кожен може використати свої навички, щоб зробити свій внесок. Ось чому я представляю абсолютно новий бюстгальтер із вбудованими сосками. Тож незалежно від того, наскільки спекотно, ви завжди виглядатимете холодною», — сказала Кардаш’ян.
Придбати бюстгальтер можна з 31 жовтня. Він коштуватиме $62.
Десять відсотків від продажу бюстгальтерів «The Ultimate Nipple Bra» підуть на користь 1% For The Planet — мережі, яка допомагає компаніям, що беруть на себе зобов’язання пожертвувати щонайменше 1% від продажів організаціям, що займаються захистом навколишнього середовища.
Проте не всім сподобалась ідея привернути увагу до проблеми зміни клімату таким чином. Деякі користувачі написали про те, що «Кліматична криза — не найкраща маркетингова тактика», а також про те, що «Це була б краща реклама для жінок, які пережили рак молочної залози».
Були і ті користувачі, кому сподобалась ідея. Вони наголосили на вчасності цього релізу, бо жовтень є Місяцем обізнаності про рак молочної залози, а також про те, що цей бюстгальтер підійде людям, які зробили мастектомію.