SKIMS представив бюстгальтер, що імітує відсутність білизни: реакція соцмереж
30 Жов 2023, 11:37

SKIMS представив бюстгальтер, що імітує відсутність білизни: реакція соцмереж

Бренд Кім Кардаш’ян SKIMS оголосив про випуск бюстгальтера «The Ultimate Nipple Bra», який імітує відсутність білизни.

Це нагадало Саманту Джонс, яка носила фальшиві соски у серіалі «Секс і місто», намагаючись відтворити образ супермоделей 90-х та початку 2000-х років. Однак у промо-ролику свого нового продукту Кардаш’ян вказує на проблему зміни клімату як на джерело свого натхнення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Температура Землі стає все гарячішою і гарячішою. Рівень моря підвищується. Льодовиковий покрив зменшується. Я не науковець, але я вірю, що кожен може використати свої навички, щоб зробити свій внесок. Ось чому я представляю абсолютно новий бюстгальтер із вбудованими сосками. Тож незалежно від того, наскільки спекотно, ви завжди виглядатимете холодною», — сказала Кардаш’ян.

Придбати бюстгальтер можна з 31 жовтня. Він коштуватиме $62.

Десять відсотків від продажу бюстгальтерів «The Ultimate Nipple Bra» підуть на користь 1% For The Planet — мережі, яка допомагає компаніям, що беруть на себе зобов’язання пожертвувати щонайменше 1% від продажів організаціям, що займаються захистом навколишнього середовища.

Проте не всім сподобалась ідея привернути увагу до проблеми зміни клімату таким чином. Деякі користувачі написали про те, що «Кліматична криза — не найкраща маркетингова тактика», а також про те, що «Це була б краща реклама для жінок, які пережили рак молочної залози».

Були і ті користувачі, кому сподобалась ідея. Вони наголосили на вчасності цього релізу, бо жовтень є Місяцем обізнаності про рак молочної залози, а також про те, що цей бюстгальтер підійде людям, які зробили мастектомію.

Розкажіть друзям про новину