Сніданок у McDonald’s — найпопулярніший ритуал серед австралійців. Нова кампанія від агенції Wieden+Kennedy Sydney для бренду базується на знайомій фанатам істині: «Я ходжу до McDonald’s лише за сніданком» і звертається до тієї частини прихильників, які вважають ресторан перевіреним і надійним місцем для цього прийому їжі.
Кампанія «Brekkie Comes First» відзначила сніданкове меню McDonald’s як найважливіший момент у дні поціновувачів сніданків. Вона починається із 30-секундного ролика «Delicious Heartache», який пробуджує у глядачів страх пропустити культовий сніданок (FOMO), а емоційну силу відео підсилює музика — пісня Roxette «It Must Have Been Love».
Кампанія поширилась також за допомогою дотепної зовнішньої реклами, яка просуває креативний задум, а також широкий асортимент сніданкових позицій McDonald’s.
У соцмережах кампанія розвиває тему музичної культури 80-х, додаючи присвяти у стилі любовних пісень на честь сніданкових фаворитів, а також добірку мемів у стилі hopecore, які передають ту блаженну мить, коли таки встигаєш поснідати у McDonald’s.