Сніданки у McDonald’s: як бренд використав FOMO та ностальгію 80-х у рекламі
10 Лип 2025, 17:03

Сніданки у McDonald’s: як бренд використав FOMO та ностальгію 80-х у рекламі

Сніданок у McDonald’s — найпопулярніший ритуал серед австралійців. Нова кампанія від агенції Wieden+Kennedy Sydney для бренду базується на знайомій фанатам істині: «Я ходжу до McDonald’s лише за сніданком» і звертається до тієї частини прихильників, які вважають ресторан перевіреним і надійним місцем для цього прийому їжі.

Кампанія «Brekkie Comes First» відзначила сніданкове меню McDonald’s як найважливіший момент у дні поціновувачів сніданків. Вона починається із 30-секундного ролика «Delicious Heartache», який пробуджує у глядачів страх пропустити культовий сніданок (FOMO), а емоційну силу відео підсилює музика — пісня Roxette «It Must Have Been Love».

Кампанія поширилась також за допомогою дотепної зовнішньої реклами, яка просуває креативний задум, а також широкий асортимент сніданкових позицій McDonald’s.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У соцмережах кампанія розвиває тему музичної культури 80-х, додаючи присвяти у стилі любовних пісень на честь сніданкових фаворитів, а також добірку мемів у стилі hopecore, які передають ту блаженну мить, коли таки встигаєш поснідати у McDonald’s.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео