Балансуючи на межі між модою та мистецтвом, Schiaparelli зачарував Париж, відкривши Тиждень високої моди осінь-зима 2025-2026 тривожним і поетичним силуетом: червона сукня, одягнена задом наперед і намисто, яке б’ється, як людське серце.
У колекції під назвою «Retour vers le futur» («Назад у майбутнє») художній керівник Деніел Роузберрі розважався перевертанням кодів і тіл, продовжуючи сюрреалістичну спадщину засновниці Ельзи Скіапареллі з футуристичною і дестабілізуючою інтерпретацією.
Одним з найяскравіших образів показу став № 24, який втілила французька модель Жанна Кадьє. У малиновій сукні з перевернутою конструкцією, вона продемонструвала ефектну прикрасу на спині: намисто у формі людського серця, повністю всипане червоними стразами і оживлене механізмом, що відтворює реальне серцебиття у ритмі подіуму.
Це ювелірне намисто йде слідами анатомічних експериментів Ельзи Скіапареллі, яка у 1930-х роках співпрацювала з Сальвадором Далі, щоб додати сюрреалізму у свої дизайни. Серед прикладів — сукня-лобстер і капелюх-туфелька, які стали культовими завдяки своїм сміливим концепціям.
Метою створення нової коштовності стало перевернути орієнтири та змусити моду битися у ритмі безмежної уяви.