Ощадбанк представив нову креативну кампанію, створену спільно з агенцією DRAMA QUEEN. У ній іронічно та небанально розповідають про кредитну картку, а також показують анімованих маскотів бренду — Ощадиків, які вперше заговорили у реальному світі.
Перед командою Ощадбанку і DRAMA QUEEN стояло непросте завдання: розказати про звичний банківський продукт так, щоб спонукати діючих і потенційних клієнтів оформити кредитну картку. Оновлена «Моя кредитка» — простий і чесний інструмент без прихованих умов та складних тарифних планів. У неї повністю відсутня комісія за зняття готівки та перекази між картами.
Для авторів було важливо підкреслити, що ця картка не має на меті виділятися унікальністю. Вона така, якою і має бути хороший продукт — легка і комфортна у користуванні. Тому весь кампейн побудували навколо ідеї «Нічого дивного!», акцентуючи на тому, що не треба чекати від кредитної картки чогось виняткового. Вона зручна і у цьому її сила.
Також у цьому кампейні вперше озвучили маскотів банку — Ощадиків. Автори кампейну поєднали реальний світ клієнта та 3D Ощадиків, надихнувшись класикою Live Action — фільмом «Космічний Джем».
Над роликом працювали режисерка Дарія Пенькова, оператор Влад Пеньков, продакшн команда tvlab. Постпродакшн — WeAre FX. Окрім відеоролика, DRAMA QUEEN створили його адаптації для телебачення та диджиталу, радіоролик, а також борди та диджитал-віжуали.