ШІ-реклама бренду «Ніжин» показала, як огірок та томат лікували похмілля розсолом
09 Кві 2025, 17:28

ШІ-реклама бренду «Ніжин» показала, як огірок та томат лікували похмілля розсолом

Креативне digital-агентство SMELO вирішило використати штучний інтелект, щоб створити відеоролик для лінійки розсолів бренду консервації «Ніжин», який би відображав сучасність, креативність та технологічність.

Серед викликів та цілей проєкту були виділення продукції серед конкурентів, залучення молодої аудиторії, а також скорочення часових затрат.

SMELO використало сучасні AI-інструменти на всіх етапах виробництва ролика:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

  • Генерація концепції та персонажів: за допомогою DALL-E було створено барвисті дизайни овочів, які набули образу яскравих, живих персонажів.
  • Анімація: сервіс Pikа.art дозволив оживити створені зображення, надавши їм динаміки та емоційності.
  • Озвучення: ElevenLabs забезпечив синхронізований голосовий супровід, що підкреслив унікальність контенту.

Результатом став відеоролик, який одразу викликав великий інтерес аудиторії в соціальних мережах і допоміг досягти бізнес-цілей бренду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео