Bolt совместно с Rockets. Growth R&D запустили новогоднюю кампанию «Водители Bolt — не олени». Кампания запущена в Украине и в странах Восточной Европы. Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!
26 Май 2025
23 Май 2025
22 Май 2025
- KFC превратил свою жареную курицу в леденец
- Soul of Ukraine: как BROCARD вкладывает душу в детей войны
- Хлеб стал открыткой из Новой Зеландии
- Креаторы получат $20 000: Instagram назвал условие
21 Май 2025