Samsung знову потролив Apple у рекламі своїх складаних смартфонів
16 Вер 2024, 16:53

Samsung знову потролив Apple у рекламі своїх складаних смартфонів

У той час як Apple представила серію iPhone 16, Samsung знову вирішив потролити свого найголовнішого конкурента.

У новому рекламному ролику Samsung Galaxy Z Flip6 виділяється серед купи білих iPhone. Бренд обігрує той факт, що його конкурент все ще не наважився вийти на територію складаних смартфонів. Окрім цього, у рекламі виділяється слово «Different», написане тим самим шрифтом, що і культовий слоган Apple «Think Different».

Цей не надто делікатний укол пролунав у той час, коли Apple продовжує дотримуватися свого класичного дизайну смартфонів, тоді як Samsung вже п’ять років випускає складані смартфони.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Посилання на «Think Different» є особливо влучним з огляду на історію кампанії Apple. Створена у 1997 році агентством TBWA\Chiat\Day, кампанія стала відповіддю Apple на кампанію «Think» від IBM.

Вона допомогла перепозиціонувати Apple як бренд, до якого звертаються креативні уми, у той час, коли компанія боролася під вагою конкуренції. Повернення Стіва Джобса в компанію в той час принесло новий фокус, і слоган став відображенням візіонерської філософії Apple. Він проіснував до 2002 року, але його вплив на ідентичність бренду Apple відчутний і донині.

У той час як одні аплодують сміливості Samsung, інші відзначають легку іронію, оскільки нові моделі Galaxy Watch Ultra і Galaxy Buds 3 мають схожість з Apple Watch Ultra і AirPods.

Розкажіть друзям про новину