08 Сер 2023, 10:48

Інфлюенсерка блювала нафтою у рекламному ролику нафтогазової компанії

Британська група активістів Glimpse закликала людей припинити стежити за інфлюенсерами, яким таємно платять нафтові компанії, за допомогою пародійного фільму.

Головна героїня ролика «Unfollow an influencer» — усміхнена жінка Саллі, у якої з рота неконтрольовано витікає нафта, коли вона знімає відео в стилі інфлюенсера про свої плани на подорож. У цьому ролику вона «вирушить у дуже захоплюючу сільську подорож із… Shell».

Саллі намагається переконати свою аудиторію у тому, що компанія Shell не настільки погана і частина її витрат йде на відновлювані джерела енергії. Презентація дівчини переходить у кашель і бризки, оскільки вона наполягає на тому, що «вони дійсно намагаються…». Фінальне текстове повідомлення у ролику розповіло про те, що нафтові компанії платять інфлюенсерам, щоб їхній брудний бізнес виглядав екологічно чистим.

Сценаристки Лара Бекстер і Еліс Гудріч сказали, що їх зацікавило завдання Glimpse «висвітлити, як інфлюенсери отримують гроші від великих нафтових компаній за те, що вони допомагають їм «відмивати» екологічно чисті технології».

«Нафтогазові компанії стають дедалі розумнішими та хитрішими у своєму маркетингу — вони знають, що інфлюенсери — це дружні обличчя, яким люди більш схильні довіряти, тож ми були раді можливості допомогти людям стати мудрішими у веселій, ігровій формі», — розповідають сценаристки. — Ми хотіли створити фільм, який би спирався на класичні кліше інфлюенсерів, шокував людей і привертав їхню увагу. Після створення концепції та написання сценарію ми зібрали групу наших друзів, щоб втілити його в життя — це був такий веселий процес, і ми всі забруднили руки, або, краще сказати, замастили їх».

Засновник Glimpse Джеймс Тернер повідомив, що через декілька днів після виходу ролика LinkedIn заборонив його для показу у соцмережі. Це сталося після того, як відеоролики інфлюенсерів, особливо щодо брендів швидкої моди, потрапили під критику за перебільшення ролі компаній у грінвошингу.

Окрім використання інфлюенсерів, компанії з видобутку викопного палива, такі як BP та Shell, все частіше потрапляють під вогонь критики за використання заходів для підвищення свого соціального статусу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео