Uklon з креативною агенцією I AM IDEA запустили новорічну кампанію про доставку найкращих подарунків. Але цього року найкращий подарунок — це людина, яка їде до своїх близьких на свята.
Метою кампанії було показати, що цінність будь-якого свята — це близькі поруч. Важливо було створити комунікацію на межі соціальної історії та гумору, з притаманною компанії іронією. Також команда хотіла відмовитись від вже звичних аудиторії новорічних образів.
«Для людей важлива сім’я. Ми хочемо сказати, що у новорічний період найкращий подарунок для рідних — це ти, а Uklon, що робить? Правильно, доставляє подарунки! Тому у роликах показали спочатку натхненні історії, як люди їдуть до близьких. Але оскільки ми дотримуємось тону голосу компанії, то додали краплинку гумору. Тож, хоч ти і подарунок для рідних, сам візит до рідних — буває різним, але все ще цінним», — розповідають креативний копірайтер Ігор Гавруш та арт-директор Віталій Клименко, креативна пара в I AM IDEA.
Ця історія спонукає українців бачитись з рідними в період свят. Тому повідомлення «Доставляємо подарунки» набуло нового сенсу у цей сезон.
«Важкі періоди допомагають зрозуміти, що є справді важливим в житті. Переважна кількість українців добре розуміють, що найважливіше і найцінніше – це близькі люди. Ми тішимося тим, що завдяки нашій роботі щодня мільйони українців стають буквально ближче один до одного. Цього святкового сезону ми вирішили нагадати цю просту істину — найкраще, що ти можеш подарувати рідним – це бути поруч, навіть якщо не кожна мить проведена із ними ідеальна, але все одно згадується із великим теплом. Тим часом ми в Uklon допоможемо із тим, щоб доставка найціннішого відбулася із найбільшим комфортом», — каже Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon.