Християнська організація He Gets Us стикнулась із негативною реакцією на свою рекламу, яка була представлена на Супербоулі 2024.
Ролик «Foot Washing» зобразив поліцейського, який миє ноги чоловікові, жінку — схоже, учасницю протесту проти абортів — яка миє ноги дівчині біля клініки планування сім’ї, а також жінку, яка миє ноги іншій жінці, в оточенні протестувальників.
Другий ролик «Who Is My Neighbor?» мав на меті поставити під сумнів те, як люди реагують на потреби тих, хто їх оточує.
Обидві реклами, за оцінками видання Adweek, коштують $17,5 млн.
Кампанія раніше отримувала фінансування від християнської організації The Signatry, яку мільярдер Девід Грін, чия компанія боролася проти Мандату на контрацепцію в Законі про доступні медичні послуги і вела судову тяганину з трансгендерним працівником, який хотів скористатися жіночим туалетом, визнав, що допомагав із фінансуванням.
The Signatry, також відома як Servant Foundation, пожертвувала $50 млн консервативній християнській організації Alliance Defending Freedom, яку правозахисна група Southern Poverty Law Center визнала групою ненависті до ЛГБТК.
Користувачі соцмереж не пройшли повз цієї реклами і висловились щодо її вартості, а також обраної тематики.
Super Bowl commercials like:
— Alexander McCoy (@AlexanderMcCoy4) February 11, 2024
“JESUS 👏 DIDNT 👏 TEACH 👏 HATE 👏
HE 👏 LIKED 👏 FEET 👏”
nobody:
— trash jones (@jzux) February 12, 2024
copywriters in the jesus room, railing lines, haven’t slept for 4 days: HE WASHED FEET
“He gets us”
— Brandon Wolf (@bjoewolf) February 12, 2024
…unless you’re LGBTQ, that is. pic.twitter.com/L0eJXRbHvx
A+ to the marketing team that paid $7m to let us know Jesus was into feet.
— drew grant (@videodrew) February 11, 2024