Ролик християнської організації за $17,5 млн викликав меми та негативні реакції соцмереж
12 Лют 2024, 13:53

Ролик християнської організації за $17,5 млн викликав меми та негативні реакції соцмереж

Християнська організація He Gets Us стикнулась із негативною реакцією на свою рекламу, яка була представлена на Супербоулі 2024.

Ролик «Foot Washing» зобразив поліцейського, який миє ноги чоловікові, жінку — схоже, учасницю протесту проти абортів — яка миє ноги дівчині біля клініки планування сім’ї, а також жінку, яка миє ноги іншій жінці, в оточенні протестувальників.

Другий ролик «Who Is My Neighbor?» мав на меті поставити під сумнів те, як люди реагують на потреби тих, хто їх оточує.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Обидві реклами, за оцінками видання Adweek, коштують $17,5 млн.

Кампанія раніше отримувала фінансування від християнської організації The Signatry, яку мільярдер Девід Грін, чия компанія боролася проти Мандату на контрацепцію в Законі про доступні медичні послуги і вела судову тяганину з трансгендерним працівником, який хотів скористатися жіночим туалетом, визнав, що допомагав із фінансуванням.

The Signatry, також відома як Servant Foundation, пожертвувала $50 млн консервативній християнській організації Alliance Defending Freedom, яку правозахисна група Southern Poverty Law Center визнала групою ненависті до ЛГБТК.

Користувачі соцмереж не пройшли повз цієї реклами і висловились щодо її вартості, а також обраної тематики.

Розкажіть друзям про новину