21 Жов 2022, 10:48

Рекламу британського банка заборонили через оманливі заяви про сталий розвиток

Британський банк HSBC став одним із тих рекламодавців, чиї рекламні оголошення «вводять в оману» клієнтів щодо екоініціатив.

Бренд отримав попередження від Управління стандартів реклами Великобританії (ASA) після публікації серії постерів під слоганом «Зміна клімату не має меж».

Після 45 скарг від громадської та активістської мережі Adfree Cities Управління заявило, що рекламні заяви банку суперечать його діям: інвестиціям, що продовжуються, у нафтову, газову та інші галузі, які виділяють «значні рівні вуглекислого газу та інших парникових газів».

HSBC приєднався до Innocent Drinks від Unilever та Coca-Cola, яких звинувачують у використанні реклами про захист навколишнього середовища – практиці, коли маркетологи перебільшують свої кліматичні повноваження, щоб покращити свою репутацію та продати продукцію.

Останнє рішення ASA є першим рішенням, спрямованим проти фінансової установи, оскільки регулюючий орган посилив свої правила щодо грінвошингу у 2021 році і може мати серйозні наслідки для маркетингу фінансового сектора у Великій Британії.

Два постери, які тепер заборонені Управлінням, були частиною ширшої ініціативи агентства Wunderman Thompson напередодні кліматичного саміту 2021 у Глазго. Постери продемонстрували фінансову та інвестиційну ініціативу банку на суму 1 трильйон доларів, щоб допомогти клієнтам перейти на чисті нульові викиди, а також наголошували на посадці 2 мільйонів дерев у Великобританії для компенсації викидів.

Управління стверджувало, що громадськість інтерпретує ці повідомлення як такі, що HSBC «вносить і має намір зробити позитивний внесок у захист навколишнього середовища як компанія». Цьому враженню сприяло використання зображень природи.

Управління вказало на власний річний звіт банку за 2021 рік, в якому вказувалося, що він має намір інвестувати від 750 до 1 трильйона доларів на допомогу своїм клієнтам у переході на чисті нульові викиди. Тим не менш, він також повідомив, що поточні викиди, пов’язані з клієнтами, яких він фінансово підтримує, становлять близько 65,3 млн. тонн вуглекислого газу на рік тільки для нафти та газу.

До цього числа не включено інвестиції в інші вуглецеві галузі, такі як енергетика та комунальні послуги, будівництво, транспорт та видобуток вугілля. Банк HSBC заявив, що продовжить деякою мірою фінансувати видобуток енергетичного вугілля та виробництво електроенергії до 2040 року.

На свій захист бізнес заявив, що фінансування галузей, що викидають парникові гази, було необхідне під час переходу до нульового рівня викидів, таким чином його постійна підтримка цих галузей не суперечила цілям переходу до нульового рівня викидів.

Незважаючи на це, наглядовий орган задовольнив скарги на тій підставі, що банк розміщує рекламу, а також одночасно бере участь у фінансуванні підприємств, які роблять значний внесок у викиди вуглекислого газу та інших парникових газів.

ASA попередило бренд, щоб він більше не використовував рекламу в її нинішньому вигляді і щоб майбутні екологічні заяви були адекватно кваліфіковані та не пропускали суттєвої інформації про його внесок у викиди.

Представник HSBC у Великій Британії сказав: «Фінансовий сектор несе відповідальність за інформування громадськості про свою роль у переході на низьковуглецевий режим, щоб підвищити обізнаність громадськості та залучити своїх клієнтів, тому ми розглянемо, як найкраще це зробити, виконуючи наші амбітні зобов’язання за нульовим рівнем викидів».

За даними некомерційної мережі Rainforest Action Network, HSBC, як і раніше, входить до десятки найбільших у світі компаній, які фінансують видобуток палива.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео