«Пристібай, кого любиш»: інформаційна кампанія про безпеку на дорогах
21 Май 2021, 16:27

«Пристібай, кого любиш»: інформаційна кампанія про безпеку на дорогах

У світовий Тиждень безпеки дорожнього руху в Україні стартувала інформаційна кампанія «Пристібай, кого любиш». Це чотири відеоролики за участі інфлюенсерів та інфлюенсерок, а також зовнішня соціальна реклама. Обличчями кампанії стали лідер гурту «Антитіла» Тарас Тополя, співачка Alyosha, письменник Богдан Логвиненко та учасники експедиції Ukraїner, ведуча Телебачення Торонто Олександра Гонтар, а також автогонщиця, керівниця фронтової медичної команди швидкого реагування «Вітерець» Галина Алмазова. 

До Всесвітнього тижня безпеки дорожнього руху ООН, що відзначається 17-23 травня, відомі українці та українки, Центр демократії та верховенства права і The Ukrainians Media запускають спільну інформаційну кампанію «Пристібай, кого любиш». Ініціатива наголошує на важливості використання пасків безпеки для усіх пасажирів та водіїв авто, а також розповідає про особистий досвід відомих і небайдужих українців. 

У чотирьох відеороликах Тарас Тополя та Alyosha, Богдан Логвиненко, Христина Кулаковська, Каріна Пілюгіна та Олег Сологуб з Ukraїner, а також Олександра Гонтар та Галина Алмазова розповідають про правила безпечної поведінки на дорозі, яких дотримуються самі та які радять усім учасникам дорожнього руху. Зокрема, про те, що ремінь здатен зберегти життя і здоров’я людини. Продовженням кампанії стануть борди із соціальною рекламою за участі інфлюенсерів та інфлюенсерок.

«Іконки на приборній панелі не рятують, коли у тебе замість ременя безпеки — «заглушка». Молитва набагато ефективніша, якщо ти захищений паском, і у разі потреби уся система спрацює саме так, як задумали розробники авто. Навчайте себе, своїх дітей і близьких пристібатися», — говорить лідер гурту «Антитіла» Тарас Тополя.

Проєкт «Пристібай, кого любиш» покликаний актуалізувати серед українців знання правил дорожнього руху, заохотити пристібатися самим і контролювати, аби пасками користувалися інші. Дослідження показують, що троє з чотирьох водіїв в Україні не користуються пасками безпеки. А за даними ВООЗ, із пристебнутим ременем шанси вижити у разі аварії зростають удвічі.

«Пристібатися ременем безпеки і на передньому, і на задньому сидіннях в авто має стати для всіх нас автоматичною звичкою — зазначає Олеся Холопік, директорка ЦЕДЕМ. — У рамках Кампанії “За безпечні дороги” ми багато років займаємось формуванням звички використовувати пасок безпеки — як через просування змін до законодавства (наприклад, нещодавнє збільшення штрафу до 510 грн за невикористання паска), так і проведенням інформаційних кампаній про фактори, які призводять до ДТП, і про засоби безпеки. Пасок — це всесвітньо визнаний стандарт безпеки і для водіїв, і для пасажирів. Пристібатися в авто — це просто, ефективно та найкраще засвідчить вашу турботу про себе та тих, кого любите». 

Усі відеоролики розміщуватимуться на публічних сторінках The Ukrainians Media та Центру демократії та верховенства права у соціальних мережах, а також у YouTube.  

«Учасниками дорожнього руху є ми усі: пішоходи, пасажири і водії. А отже кожен і кожна несемо відповідальність за особисту безпеку і тих, хто поруч з нами в авто. Ремінь — це просто, але надзвичайно важливо, бо рятує життя. Пристібаймося самі і пристібаймо тих, кого любимо», — говорять у The Ukrainians Media. 

Інформаційна кампанія «Пристібай, кого любиш» реалізується Центром демократії та верховенства права спільно з The Ukrainians в рамках Кампанії «За безпечні дороги» завдяки фінансовій підтримці Швеції.

Расскажите друзьям про новость