Потап в образі вчительки, режисера та продавця в рекламі морозива
28 Апр 2021, 14:09

Потап в образі вчительки, режисера та продавця в рекламі морозива

ЛІМО та mozgi ideas показують, що важливіше: їсти морозиво чи розповідати, як усі їдять морозиво.

«Як і герої рекламної кампанії, ми морозиво ЛІМО їли, а тому цей реліз доробити не встигли. Пішли брати собі з вишнею і класичне біле, а ще з лісовою ягодою, і шоколадним смаком та згущеним молоком.

І зовсім скоро повернемося з морозивом і подробицями масштабної співпраці ЛІМО та MOZGI GROUP», — спільно прокоментували старт кампанії ЛІМО та креативна агенція mozgi ideas.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нагадаємо, раніше Потап з’явився у жіночому образі в рекламі OLX.

Расскажите друзьям про новость