Потап в образі вчительки, режисера та продавця в рекламі морозива
28 Апр 2021, 14:09

Потап в образі вчительки, режисера та продавця в рекламі морозива

ЛІМО та mozgi ideas показують, що важливіше: їсти морозиво чи розповідати, як усі їдять морозиво.

«Як і герої рекламної кампанії, ми морозиво ЛІМО їли, а тому цей реліз доробити не встигли. Пішли брати собі з вишнею і класичне біле, а ще з лісовою ягодою, і шоколадним смаком та згущеним молоком.

І зовсім скоро повернемося з морозивом і подробицями масштабної співпраці ЛІМО та MOZGI GROUP», — спільно прокоментували старт кампанії ЛІМО та креативна агенція mozgi ideas.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нагадаємо, раніше Потап з’явився у жіночому образі в рекламі OLX.

Расскажите друзьям про новость