«Подавай дрони як патрони»: некласична комунікація закрила збір на 50 мільйонів
Фонд Сергія Притули, військова школа «Боривітер», та Uklon закрили збір «Рій помсти» — збір на 2 000 FPV-дронів та навчання 420 пілотів. Креативну комунікацію створила команда креативної агенції I AM IDEA у партнерстві з інфлюенс-агенцією Rozmay.
Спільний збір «Рій помсти» запустили у вересні — на закупівлю 2 000 FPV-дронів та навчання 420 пілотів. У жовтні вийшла некласична комунікація, а за кілька місяців закрили великий збір на 50 мільйонів гривень.
Ми передусім думали не про те, як змусити людей донатити на «Рій помсти», а про те, як зробити наш збір найгучнішим і найпомітнішим. Так придумався трек, основним закликом якого стала фраза з брифу – «Подавай дрони як патрони». Ми були впевнені, що це може класно спрацювати, бо в цьому є емоція і сам контент відрізняється від переважної більшості інших волонтерських проектів.
Ігор Фінашкін
креативний директор I AM IDEA
Трек записували in-house креативники I AM IDEA прямо в офісі на диктофон. Кампанія охопила в соцмережах 8 мільйонів українців.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Проект унікальний тим, що це колаба з двома найбільшими інфлюенсерами-волонтерами в Україні. Тому цікаві підходи у зборах важливо шукати. Бо сама система зборів в Україні перейшла на новий рівень, інші інфлюенсери задали високу планку креативу в боротьбі за донаторів.