Організація із захисту прав тварин PETA випустила анімаційну різдвяну рекламу, у якій закликала людей прийняти нову різдвяну традицію і припинити вбивати індиків.
У ролику індичка Тесса співає популярну різдвяну пісню «Deck the Halls», коментуючи химерні святкові звичаї, з якими вона стикається під час прогулянки мальовничим різдвяним містечком, а пізніше усвідомлює, що вона теж є частиною різдвяної традиції.
Ролик закінчується закликом «Вбийте традицію, а не індичку. Спробуй бути веганом на це Різдво».
Кампанія, що стартує в Інтернеті з 15 листопада і в кінотеатрах з грудня, також включатиме скорочені версії реклами у соціальних мережах PETA, а також залучення інфлюенсерів та PR-активностей.
Розробкою кампанії займалась креативна агенція House 337, а ролик озвучила британська акторка Джейн Хоррокс.
Віце-президентка PETA з програм та операцій Еліза Аллен зазначила, що мета організації — «змусити людей замислитися, похитнути статус-кво і змінити серця та звички».
Креативний директор House 337 Стів Хоторн прокоментував: «Традиції не виправдовують жорстокість, і ми впевнені, що цей зворушливий ролик спонукатиме глядачів замислитися над тим, хто у них на тарілці — і надихне їх не їсти індичок та інших тварин на Різдво. Багато хто з нас винен у тому, що замовляємо індичку на Різдво, насправді не знаючи, чому, а в багатьох випадках навіть не отримуючи від неї особливого задоволення. Тому ми хотіли підкреслити, що робити щось просто тому, що це традиція, не ставивши запитання, чому і які наслідки це матиме, насправді не досить добре».