09 Жов 2023, 15:49

Пес-роботошукес: сайт з пошуку роботи представив помічника для своїх відвідувачів

Команда robota.ua запустила рекламну кампанію, що представляє нового персонажа, який допомагає пошукачеві впоратися з пошуком роботи.

Пес це образ помічника з пошуку роботи, що собою уособлює компанію robota.ua. 

Допомогли у розробці та втіленні персонажа на екрані креативна агенція superfuture та продакшн студія And Action.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Я радий, що серед усіх ідей ми обрали саме цю. Адже пес — зрозумілий і веселий образ помічника, що допоможе знайти все, що треба. Я вірю, що не треба ускладнювати комунікацію, а треба використовувати цікаві образи, що допоможуть донести повідомлення і привернути увагу.
Олексій Максименко
засновник та креативний директор superfuture

У robota. ua наголошують на тому, що пошук роботи – це також робота. І пес-роботошукес допоможе зробити процес пошуку легшим та зекономить час. 

Алгоритми, які використовуються у застосунку, це по суті “команди” для помічника: 

  • шукати релевантні вакансії,
  • перевіряти роботодавців,
  • конструювати резюме, 
  • відмічати найближчі вакансії на мапі.
Сьогодні, як ніколи, українським пошукачам важливі швидкість і результат. А продуктовій рекламі потрібні емоції, які налаштують позитивно до продукту, а не просто покажуть телефон із застосунком у руці. Образ пса-роботошукеса, який не тільки являє собою наш продукт, а й працює на те, щоб людина швидше і легше знайшла роботу – це і є той прояв помічника, якого всі шукають.
Ольга Саранча
бренд-менеджерка robota.ua

Розкажіть друзям про новину

Нове відео