Я радий, що серед усіх ідей ми обрали саме цю. Адже пес — зрозумілий і веселий образ помічника, що допоможе знайти все, що треба. Я вірю, що не треба ускладнювати комунікацію, а треба використовувати цікаві образи, що допоможуть донести повідомлення і привернути увагу.
Олексій Максименко
засновник та креативний директор superfuture
У robota. ua наголошують на тому, що пошук роботи – це також робота. І пес-роботошукес допоможе зробити процес пошуку легшим та зекономить час.
Алгоритми, які використовуються у застосунку, це по суті “команди” для помічника:
Сьогодні, як ніколи, українським пошукачам важливі швидкість і результат. А продуктовій рекламі потрібні емоції, які налаштують позитивно до продукту, а не просто покажуть телефон із застосунком у руці. Образ пса-роботошукеса, який не тільки являє собою наш продукт, а й працює на те, щоб людина швидше і легше знайшла роботу – це і є той прояв помічника, якого всі шукають.