Пес-роботошукес: сайт з пошуку роботи представив помічника для своїх відвідувачів
Команда robota.ua запустила рекламну кампанію, що представляє нового персонажа, який допомагає пошукачеві впоратися з пошуком роботи.
Пес — це образ помічника з пошуку роботи, що собою уособлює компанію robota.ua.
Допомогли у розробці та втіленні персонажа на екрані креативна агенція superfuture та продакшн студія And Action.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Я радий, що серед усіх ідей ми обрали саме цю. Адже пес — зрозумілий і веселий образ помічника, що допоможе знайти все, що треба. Я вірю, що не треба ускладнювати комунікацію, а треба використовувати цікаві образи, що допоможуть донести повідомлення і привернути увагу.
Олексій Максименко
засновник та креативний директор superfuture
У robota. ua наголошують на тому, що пошук роботи – це також робота. І пес-роботошукес допоможе зробити процес пошуку легшим та зекономить час.
Алгоритми, які використовуються у застосунку, це по суті “команди” для помічника:
Сьогодні, як ніколи, українським пошукачам важливі швидкість і результат. А продуктовій рекламі потрібні емоції, які налаштують позитивно до продукту, а не просто покажуть телефон із застосунком у руці. Образ пса-роботошукеса, який не тільки являє собою наш продукт, а й працює на те, щоб людина швидше і легше знайшла роботу – це і є той прояв помічника, якого всі шукають.