Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.
Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нової пошти у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними.
Олександр Бульба
СЕО Нової пошти
До приходу у Нову пошту Павло Даніман понад 15 років працював у маркетингу мобільного оператора «Київстар», зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь