Павло Даніман став директором з маркетингу Нової пошти України
08 Кві 2022, 18:27

Павло Даніман став директором з маркетингу Нової пошти України

Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.

Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нової пошти у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними.
Олександр Бульба
СЕО Нової пошти

До приходу у Нову пошту Павло Даніман понад 15 років працював у маркетингу мобільного оператора «Київстар», зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину