«Океан Ельзи» презентував новий кліп на нову версію свого хіта для благодійності
Мета кампанії «Нам тут жити» від Київстар та фонду «Повернись живим» — зібрати 175 000 000 гривень на забезпечення транспортом і необхідним для розмінування обладнанням 146 інженерно-саперних груп у складі Сил підтримки ЗСУ.
Кожен може долучитися до ініціативи, зробивши внесок на сайті, оформивши підписку на щомісячну пожертву або підключивши послугу «Суперсила Допомога ЗСУ».
Щоб підтримати збір, Святослав Вакарчук та гурт «Океан Ельзи» презентували нову версію пісні «Я їду додому» та перший за понад п’ятнадцять років кліп на неї.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Відео «Я їду додому» розповідає історію української саперки, у якої вороги намагалися відібрати найдорожче. Вона вирушає на війну та проходить надважкий шлях повернення додому разом з українцями.
За останні роки багато звичних для нас слів набули нових значень. Так і наша пісня, написана понад 15 років тому, сьогодні звучить зовсім інакше: з болем, але й з вірою у краще. Від початку повномасштабної війни я побував у багатьох деокупованих містах і селах, де на власні очі бачив масштаб нашої біди. А разом із тим бачив і чув, як сильно люди хочуть повернутися додому. Завдяки кампанії “Нам тут жити” кожен із нас може допомогти очистити українські території від мін, щоб якомога більше українців змогли нарешті промовити : “Я їду додому”.
Святослав Вакарчук
фронтмен «Океану Ельзи»
Учасники гурту «Океан Ельзи» також долучаються до збору і переказують від себе 500 000 гривень на розмінування українських територій. Кошти з монетизації відео на всіх музичних платформах теж будуть долучені до збору.
Ми вдячні Святославу та легендарному “Океану Ельзи” за підтримку кампанії. Оновлена версія “Я їду додому” та перший кліп на пісню протягом її більш ніж п’ятнадцятирічної історії покликані привернути увагу до збору на обладнання для наших саперів, які щодня ризикують життям, щоб зробити нашу Україну безпечною. Зі свого боку Київстар робить внесок 20 000 000 гривень, і ми просимо долучатися до ініціативи українські бізнеси та всіх небайдужих громадян.
Олександр Комаров
президент компанії Київстар
Кошти, зібрані у рамках кампанії «Нам тут жити», підуть на закупівлю пікапів, коптерів, металошукачів, захисного спорядження, засобів зв’язку та іншого обладнання для розмінування українських територій.
Через підрив росіянами Каховської ГЕС та підтоплення Херсонщини українським саперам доведеться заново опрацьовувати раніше обстежені ділянки. Відомі нам координати замінованих територій більше не актуальні, адже течія відносить протитанкові та протипіхотні міни окупантів. Міни також можуть бути замулені, під глибшим шаром ґрунту. Отже, тепер роботи у саперів ще більше, і вона ще складніша. Тому ми просимо українців долучатись та допомагати саперам у розмінуванні країни.
Андрій Гаваза
інструктор фонду «Повернись живим» із мінної безпеки
Кампанія «Нам тут жити» від Київстар та «Повернись живим» є безстроковою і триватиме до досягнення повної суми збору.