Stella Artois залучила натуристів у рекламній кампанії свого нефільтрованого пива, рекламуючи гасло: «Beer, au naturel».
Пивний бренд уклав партнерську угоду з рекламною агенцією Mother London для проведення телевізійної, друкованої, соціальної та зовнішньої (OOH) кампанії. Кампанія розповідає історію щасливого європейського містечка, мешканці якого голяка п’ють пиво.
Stella Artois сказали, що кампанія Beer, au naturel покликана прославити більш автентичний і оголений спосіб життя.
«Наша кампанія Beer, au naturel говорить правду про наше натуральне нефільтроване пиво – табір у його найнатуральнішій формі», — сказала Мег Чедвік, старший бренд-менеджер Stella Artois Europe.
Виробничий підрозділ Anonymous Content створив 30-секундний телевізійний ролик із переосмисленою версією музики з реклами Stella Artois із фільму «Жан де Флоретт». Режисером реклами виступила режисерка Отем де Уайлд.
Для цієї рекламної кампанії фотограф Нік Мік сфотографував сцени, в яких оголена жителі уявного міста насолоджується різними видами діяльності, від вигулу собаки до шахових партій.
«Таке свіже та ароматне пиво, як це, заслуговує на справді незабутню рекламну кампанію — то чому б не продемонструвати красу справжнього, автентичного та «натурального»?», — додала Мег Чедвік.