Компанія AB InBev Efes Україна розробила оновлену концепцію українського бренда «Чернігівське Біле». Свіже бачення популярного пива втілене в останньому рекламному ролику, який вийшов у ефір 3 червня.
При створенні комунікаційної платформи спеціалісти з креативного агентства Michurin керувалися принципом «Люди люблять неідеальні речі». Поняття неідеальності несе в собі вир емоцій і бурю спогадів. Саме тому оновлена концепція пива «Чернігівське Біле» підкреслює характеристики, які роблять його неідеальним. Так, це пиво нефільтроване, має мутний колір та осад, але саме завдяки цьому зберігає свій неповторний смак.
Останній рекламний ролик від «Чернігівське Біле» ілюструє оновлену комунікаційну платформу бренда. Його герої переживають щирі, непідробні емоції, які роблять життя яскравим. Творці ідеї грають на контрасті «ідеального» та «неідеального».
«Оновлена комунікаційна платформа пива «Чернігівське Біле» нагадує споживачам, що неідеальні речі відбуваються з нами щодня, саме з ними ми отримуємо справжні емоції — радість, сум, захоплення. Те саме стосується і смаку пива — це і робить його неповторним. Цю ідею втілює наш новий рекламний ролик, який зображує справжню красу неідеальних речей і моментів. Саме вони надовго залишаються у пам’яті», — коментує Олена Чмишук, старший менеджер з маркетингу AB InBev Efes Україна.