Компанія Нова пошта створила мерч у колаборації з відомими брендами, аби зібрати 330 млн грн на проєкт «Запакуй небо — прокачай ППО». Кожен бажаючий зможе придбати худі, дощовики, футболки, рюкзаки, поясні сумки, піни та патчі і таким чином підтримати збір.
Для розробки дизайну долучилися відомі українські митці. Дизайн для футболок розробив художник Нікіта Тітов, відомий своїми плакатами військової тематики. Піни з символікою тимчасово окупованих міст — ілюстраторка Катерина Пілюшенко.
Для створення серії пінів та шевронів запросили відомого дизайнера Артема Гусєва. Йому ж належить ідея зобразити лелек та рядки з вірша Ліни Костенко на дощовиках.
«Працюючи над дизайном цього мерчу, я хотів підкреслити могутність та важливість сил нашої повітряної оборони через метафори — використовуючи символи та образи, з якими асоціюються воїни неба: супер-сила, боротьба зі шкідниками, захист неба, спокій. Основним образом для дизайну дощовиків я обрав лелеку — чорногуза, як символ України та водночас — символ очищення. У поєднанні з фрагментом відомого вірша Ліни Костенко «Крила» цей дощовик відтворює історію сьогодення: наші сили ППО, наче лелеки, які єдиним фронтом захищають Україну від ворогів-шкідників та оберігають житло від біди», — каже Артем Гусєв, дизайнер.
Дозвіл на використання поезії «Крила» особисто надала Ліна Василівна. За словами доньки письменниці, літературознавиці, культурологині Оксани Пахльовської, мета проєкту — актуальна, потрібна і шляхетна, адже це допомога силам ППО.
Виробництвом плащів та худі займається харківський бренд One Face, а поясні сумки та рюкзаки спеціально для проєкту відшив бренд GUD. Обидва встигли зарекомендувати себе на українському ринку як виробники стильних та якісних речей. До серії лімітованого мерчу найближчим часом також увійдуть шопери й прикраси. Їх Нова пошта створює разом із відомими українськими дизайнерами, чиї імена поки — таємниця.
Придбати лімітований мерч від Нової пошти можна на сайті. Список товарів буде оновлюватися та доповнюватися.