Ніколи не просто місячні: реклама Libresse нагадала про брак знань про менструацію
02 Сер 2024, 10:46

Ніколи не просто місячні: реклама Libresse нагадала про брак знань про менструацію

Бренд засобів для жіночої гігієни Libresse, або Bodyform, як його називають у Великій Британії, повернувся з новим роликом під назвою «Never Just a Period», який показує, як неадекватне навчання та поради щодо менструації можуть спричинити проблеми та занепокоєння у будь-якому віці, а не лише у пубертатному.

Назва ролика нагадує розчаровану реакцію, яку надто часто отримують люди, котрі висловлюють занепокоєння чи ставлять запитання про менструацію.

Під звуки жіночого оркестру реклама поєднує в собі живі та анімаційні сцени, які проходять через низку заплутаних сценаріїв: від інструкцій до тампонів до мазків, від затримки місячних до материнства.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як і в попередніх роботах агенції AMV BBDO та Libresse, реклама, знята Люсі Форбс з продакшн-компанії Smuggler, поєднує гумор та сувору реальність, а також заохочує людей руйнувати табу, відкрито говорячи про своє тіло.

«У ролику показано багато речей, про які не прийнято говорити, але які не є чимось незвичайним, наприклад, місячні під час грудного вигодовування, місячні, які не повертаються місяцями після припинення прийому контрацептивів, великі згустки крові під час перименопаузи — все те, чого ми могли б очікувати, якби хтось нам про це сказав», — каже креативна команда AMV BDDO Лорен Пітерс та Августін Серф.

Розкажіть друзям про новину