Коли справа доходить до вивчення того, куди рухається взуття, потрібно враховувати багато речей: технології, матеріали, стиль, дистрибуцію тощо.
Компанія Nike застосувала новий підхід до вигадування майбутнього своїх спортивних моделей, використовуючи штучний інтелект для створення кросівок.
На олімпійській вітрині в Парижі, де було представлено багато нових силуетів кросівок на базі Air, було включено додатковий показ взуття, розробленого за допомогою штучного інтелекту. Використовуючи дані, зібрані від спортсменів, були створені спеціальні форми та стилі, що відповідають їхнім потребам.
Від аеродинамічних, витончених форм до високих силуетів з великими блоками підошви, було втілено в життя для виставки. Усі представлені кросівки мали брендування «A.I.R.» з фірмовою емблемою «свуш».
Для тих, хто прагне отримати в свої руки один з цих диких концептуальних кросівок, жоден з дизайнів, як очікується, не дебютує в ритейлі в найближчому майбутньому.