Nike перетворив рекламу футболу на нічні жахи
01 Лип 2025, 11:37

Nike перетворив рекламу футболу на нічні жахи

Нова кампанія агенції Wieden + Kennedy та Nike лякає. Це не схоже на спортивну кампанію. Нічого схожого на кампанію Nike. Це божевільна данина поваги гравцям, маніфест, який оспівує стиль гри найжорстокіших і найкреативніших спортсменів світу, повертаючи задоволення від гри у футбол. Це виклик наступному поколінню гравців — бути «scary good».

Суть кампанії «Scary Good» втілена у стилізованому ролику, у якому поєднано футбольні історії з жанрами нічного телебачення: фільмами жахів, дивакуватою рекламою, телепередачами з екстрасенсами та мультфільмами для дорослих.

Гравців та вболівальників закликають ставати тими, хто перетворює гру на кошмар для суперників. У Nike наголошують: нова ера футболу демонструє невпинне прагнення бренду просувати гру вперед за допомогою творчого самовираження та інновацій, підкріплених глибокими зв’язками за межами поля.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео