Netflix зробив ребрендинг для реклами серіалу «Чорне дзеркало»
22 Чер 2023, 15:06

Netflix зробив ребрендинг для реклами серіалу «Чорне дзеркало»

Шостий сезон серіалу «Чорне дзеркало» вже вийшов, і Netflix перетворив сюжетний момент з першої серії на рекламну кампанію.

У першому епізоді шостого сезону йдеться про вигадану стрімінгову платформу під назвою Streamberry. У «Джоан жахлива» головна героїня дізнається, що Streamberry створила ціле шоу, засноване на її житті, після того, як мимоволі передає права на свої дані, підписуючи умови та положення додатку.

Окрім зміни назви та логотипу в соціальних мережах, таких як Twitter, Netflix запустив фейковий сайт Streamberry. Відвідувачів, які заходять на сайт, просять ввести своє ім’я та завантажити власну фотографію. Після цього користувачі потрапляють на домашню сторінку Streamberry, де транслюється персоналізована серія серіалу «Джоан жахлива» з участю користувача.

Однак, як і в епізоді «Чорного дзеркала», важливо читати дрібний шрифт. Перед відправкою селфі веб-сайт зазначає, що фотографія «може опинитися на рекламному білборді», і користувачі повинні дати згоду на «використання Netflix мого зображення для своєї маркетингової кампанії». У Netflix також є посилання на документ із положеннями та умовами.

Netflix не вперше використовує маркетингові кампанії для просування «Чорне дзеркало». Для запуску трилеру «Бузогриз» по всій Великій Британії з’явилася низка фейкових магазинів під назвою Tucker’s Newsagent and Games.

Розкажіть друзям про новину