Netflix переніс міланську площу у часи серіалу «Дивні дива»
30 Тра 2022, 17:00

Netflix переніс міланську площу у часи серіалу «Дивні дива»

У п’ятницю серіал «Дивні дива» повернувся на Netflix із четвертим сезоном, дія якого відбувається у 1980-х роках.

Для італійського запуску незалежна креативна мережа DUDE створила триденний іммерсивний запуск, перенісши одну з найзнакових пам’яток міста Мілан, П’яцца-дель-Дуомо, де знаходиться готичний собор Дуомо, у 80-ті роки та об’єднавши міланську ностальгію зі світом дивних див.

Активація розпочалася у четвер увечері з масивного проєкційного світлового шоу на фасаді Палаццо Кармінаті під час спеціального прев’ю першого епізоду четвертого сезону.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Світлове шоу розкривало деякі сцени із серіалу та завершувалось загадковим повідомленням, яке обіцяло повернути Мілан з 2022 по 1986 рік.

Міланці лягли спати і прокинулися в 1980-х роках, тому що, поки місто спало, вся площа була повернута назад у часі, до десятиліття, коли Мілан процвітав і коли він став однією з світових столиць моди та дизайну.

Місто прокинулося і побачило площу П’яцца Дуомо, прикрашену відомими білбордами, що нагадують про міланські 80-і роки, з вінтажними брендами, такими як Polaroid і Coca Cola, а також деякими брендами зі світу серіала, такими як Hawkins Post або Surfer Boy Pizza.

Площею бродили групи рокерів та хіпстерів 80-х, минулі випуски національних газет і журналів можна було прочитати в газетному кіоску, перехожі могли спробувати ролер-дискотеку і багато іншого.

У вигаданого ресторану швидкого харчування Surfer Boy Pizza, широко представленого в серіалі, був власний стенд на площі поряд з оригінальним старовинним міланським автобусом, який пропонував подорож на борту до знаменитого Upside Down.

Давид Лабо, креативний директор DUDE, сказав: «Коли ви працюєте над таким культовим шоу, як «Дивні дива», вам завжди потрібно добиватися більшого. Не лише з погляду творчої ідеї, а й коли справа сягає творчого виконання. Stranger Duomo – відмінний приклад командної роботи, в якій всі учасники, від Netflix до продюсерів, прагнули зробити щось, що запам’ятовується».

Луа Ріва, креативний директор DUDE, додав: «Ми дуже раді, що ця грандіозна ідея означає повернення Мілана у 80-ті за допомогою фізичної та іммерсивної активації, особливо після того, як останні пару років ми не могли проводити подібні активації».

Розкажіть друзям про новину