30 Тра 2022, 17:00

Netflix переніс міланську площу у часи серіалу «Дивні дива»

У п’ятницю серіал «Дивні дива» повернувся на Netflix із четвертим сезоном, дія якого відбувається у 1980-х роках.

Для італійського запуску незалежна креативна мережа DUDE створила триденний іммерсивний запуск, перенісши одну з найзнакових пам’яток міста Мілан, П’яцца-дель-Дуомо, де знаходиться готичний собор Дуомо, у 80-ті роки та об’єднавши міланську ностальгію зі світом дивних див.

Активація розпочалася у четвер увечері з масивного проєкційного світлового шоу на фасаді Палаццо Кармінаті під час спеціального прев’ю першого епізоду четвертого сезону.

Світлове шоу розкривало деякі сцени із серіалу та завершувалось загадковим повідомленням, яке обіцяло повернути Мілан з 2022 по 1986 рік.

Міланці лягли спати і прокинулися в 1980-х роках, тому що, поки місто спало, вся площа була повернута назад у часі, до десятиліття, коли Мілан процвітав і коли він став однією з світових столиць моди та дизайну.

Місто прокинулося і побачило площу П’яцца Дуомо, прикрашену відомими білбордами, що нагадують про міланські 80-і роки, з вінтажними брендами, такими як Polaroid і Coca Cola, а також деякими брендами зі світу серіала, такими як Hawkins Post або Surfer Boy Pizza.

Площею бродили групи рокерів та хіпстерів 80-х, минулі випуски національних газет і журналів можна було прочитати в газетному кіоску, перехожі могли спробувати ролер-дискотеку і багато іншого.

У вигаданого ресторану швидкого харчування Surfer Boy Pizza, широко представленого в серіалі, був власний стенд на площі поряд з оригінальним старовинним міланським автобусом, який пропонував подорож на борту до знаменитого Upside Down.

Давид Лабо, креативний директор DUDE, сказав: «Коли ви працюєте над таким культовим шоу, як «Дивні дива», вам завжди потрібно добиватися більшого. Не лише з погляду творчої ідеї, а й коли справа сягає творчого виконання. Stranger Duomo – відмінний приклад командної роботи, в якій всі учасники, від Netflix до продюсерів, прагнули зробити щось, що запам’ятовується».

Луа Ріва, креативний директор DUDE, додав: «Ми дуже раді, що ця грандіозна ідея означає повернення Мілана у 80-ті за допомогою фізичної та іммерсивної активації, особливо після того, як останні пару років ми не могли проводити подібні активації».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео