Остання кампанія для лінійки хард-зельцерів Mountain Dew хоче відсіяти випадкових шанувальників від незламних – тих, хто любить Hard Mtn Dew так сильно, що готовий одружитися з ним. Для тих, хто хоче висловити свою прихильність до самої смерті, кампанія «Hard Dew, I Do» може стати в нагоді. Оскільки бренд запропонував одружитися на банці напою, щоб довести любов до нього.
Цього місяця Hard Mtn Dew відзначить своє розширення в Лас-Вегасі. На додаток до церемонії у каплиці Little Vegas Chapel наречений або наречена-переможець разом з компаньйоном отримають поїздку до Лас-Вегасу та оплачене проживання на дві ночі, а також святковий прийом, 1000 доларів готівкою та запас Hard Mtn Dew.
Hard Mtn Dew, продукт співпраці виробника Mtn Dew PepsiCo та броварника Сема Адамса Boston Beer Co., був запущений у лютому у Флориді, Айові та Теннессі та розширюється по інших штатах.
«Прихильники божеволіють від Hard Mtn Dew з того часу, як він з’явився на прилавках магазинів, тому наша недавня кампанія в Лас-Вегасі здавалася чудовою можливістю відповісти на кохання, зробивши пропозицію нашим фанатам», — сказала Еріка Тейлор, старший бренд-директор Hard Mtn Dew. «Ми вже бачили, на що люди готові піти заради Hard Mtn Dew, тому запропонувати легендарне весілля у Місті гріхів – це наш спосіб сказати спасибі!»
Шанувальники можуть зареєструватися, щоб одружитися на веб-сайті кампанії, і написати промову, яка має перемогти в конкурсі. У заяві бренду говориться, що людина, яка переможе, продемонструє неперевершену уяву, оригінальність і захоплення Mtn Dew. Представник Mtn Dew сказав Ad Age, що церемонія, на жаль, не має обов’язкової юридичної сили, і будь-хто може взяти участь незалежно від поточного сімейного стану.