«Мій дім, моє море, мій кіт»: український банк представив нову комунікаційну платформу
03 Лип 2023, 15:50

«Мій дім, моє море, мій кіт»: український банк представив нову комунікаційну платформу

Ощадбанк запустив нову комунікаційну платформу «Моє».

Платформа є найбільшою з часів створення, за словами Антона Тютюна, заступника голови правління Ощадбанку.

«Останнім часом в Україні багато що змінилося. Ми пережили пандемію і зараз переживаємо найстрашнішу військову агресію в Європі з часів Другої світової війни. Тектонічні зміни у нашому світосприйнятті і спонукали Ощад дещо змінити позиціювання банку у своїх комунікаціях. Ми згуртувалися перед страшною загрозою – і в усіх проявах бренду: відділеннях, продуктах та комунікаціях хочемо довести, що наші співгромадяни можуть казати, що Ощад – це моє».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цей час настав. Настав час навчитися казати: «Моє».
Мої люди виходять з прапором назустріч танкам.
Мої літаки захищають моє небо.
Мої податки тримають мою країну.
«Наше» – це «моє». І я відповідаю за все це.
І так. Це моя земля. І моє повітря.
І мій Бахмут, і мій Херсон. Я не віддам моє.
Бо це моя країна. І мій банк. Ощадбанк

Концепція нової комунікаційної платформи була розроблена у співпраці із Fedoriv Agency.

Відео було зняте за 1 день. Музику для відео спеціально написана композиторами.

«Довелось приклеювати яблука на дерево, щоб фермеру було що збирати. Дівчина в ролику справді відрізала частину волосся. Очі військового – це не актор. Він реально приїхав у відпустку в Київ і погодився знятись. Зараз він знову служить». – прокоментувала команда Ощадбанк.

Розкажіть друзям про новину