«Мій дім, моє море, мій кіт»: український банк представив нову комунікаційну платформу
03 Лип 2023, 15:50

«Мій дім, моє море, мій кіт»: український банк представив нову комунікаційну платформу

Ощадбанк запустив нову комунікаційну платформу «Моє».

Платформа є найбільшою з часів створення, за словами Антона Тютюна, заступника голови правління Ощадбанку.

«Останнім часом в Україні багато що змінилося. Ми пережили пандемію і зараз переживаємо найстрашнішу військову агресію в Європі з часів Другої світової війни. Тектонічні зміни у нашому світосприйнятті і спонукали Ощад дещо змінити позиціювання банку у своїх комунікаціях. Ми згуртувалися перед страшною загрозою – і в усіх проявах бренду: відділеннях, продуктах та комунікаціях хочемо довести, що наші співгромадяни можуть казати, що Ощад – це моє».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цей час настав. Настав час навчитися казати: «Моє».
Мої люди виходять з прапором назустріч танкам.
Мої літаки захищають моє небо.
Мої податки тримають мою країну.
«Наше» – це «моє». І я відповідаю за все це.
І так. Це моя земля. І моє повітря.
І мій Бахмут, і мій Херсон. Я не віддам моє.
Бо це моя країна. І мій банк. Ощадбанк

Концепція нової комунікаційної платформи була розроблена у співпраці із Fedoriv Agency.

Відео було зняте за 1 день. Музику для відео спеціально написана композиторами.

«Довелось приклеювати яблука на дерево, щоб фермеру було що збирати. Дівчина в ролику справді відрізала частину волосся. Очі військового – це не актор. Він реально приїхав у відпустку в Київ і погодився знятись. Зараз він знову служить». – прокоментувала команда Ощадбанк.

Розкажіть друзям про новину