Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу
27 Вер 2024, 17:27

Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу

Актор Меттью Мак-Конагей вважає, що футбол був винайдений заради їжі. У новому ролику Uber Eats він каже, що зв’язок очевидний.

Його аргумент? Паралелі між ними надто випадкові. Від культових футбольних імен, таких як Джеррі Райс і Соус Гарднер, до кулінарної термінології гри, Мак-Конагей грайливо натякає на те, що тут може існувати велика змова.

Ця реклама є першою в серії роликів, які Uber Eats планує запустити протягом футбольного сезону. Завдяки своєму жартівливому підходу кампанія покликана розважити глядачів, водночас підкреслюючи послуги застосунку з доставки їжі.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У дні показу фільмів бренд також пропонуватиме спеціальні пропозиції для голодних вболівальників у дні матчів.

Розкажіть друзям про новину