Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу
27 Вер 2024, 17:27

Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу

Актор Меттью Мак-Конагей вважає, що футбол був винайдений заради їжі. У новому ролику Uber Eats він каже, що зв’язок очевидний.

Його аргумент? Паралелі між ними надто випадкові. Від культових футбольних імен, таких як Джеррі Райс і Соус Гарднер, до кулінарної термінології гри, Мак-Конагей грайливо натякає на те, що тут може існувати велика змова.

Ця реклама є першою в серії роликів, які Uber Eats планує запустити протягом футбольного сезону. Завдяки своєму жартівливому підходу кампанія покликана розважити глядачів, водночас підкреслюючи послуги застосунку з доставки їжі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У дні показу фільмів бренд також пропонуватиме спеціальні пропозиції для голодних вболівальників у дні матчів.

Розкажіть друзям про новину