Актор Меттью Мак-Конагей вважає, що футбол був винайдений заради їжі. У новому ролику Uber Eats він каже, що зв’язок очевидний.
Його аргумент? Паралелі між ними надто випадкові. Від культових футбольних імен, таких як Джеррі Райс і Соус Гарднер, до кулінарної термінології гри, Мак-Конагей грайливо натякає на те, що тут може існувати велика змова.
Ця реклама є першою в серії роликів, які Uber Eats планує запустити протягом футбольного сезону. Завдяки своєму жартівливому підходу кампанія покликана розважити глядачів, водночас підкреслюючи послуги застосунку з доставки їжі.
У дні показу фільмів бренд також пропонуватиме спеціальні пропозиції для голодних вболівальників у дні матчів.