Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу
27 Вер 2024, 17:27

Меттью Мак-Конагей поділився теорією змови про зв’язок їжі та футболу

Актор Меттью Мак-Конагей вважає, що футбол був винайдений заради їжі. У новому ролику Uber Eats він каже, що зв’язок очевидний.

Його аргумент? Паралелі між ними надто випадкові. Від культових футбольних імен, таких як Джеррі Райс і Соус Гарднер, до кулінарної термінології гри, Мак-Конагей грайливо натякає на те, що тут може існувати велика змова.

Ця реклама є першою в серії роликів, які Uber Eats планує запустити протягом футбольного сезону. Завдяки своєму жартівливому підходу кампанія покликана розважити глядачів, водночас підкреслюючи послуги застосунку з доставки їжі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У дні показу фільмів бренд також пропонуватиме спеціальні пропозиції для голодних вболівальників у дні матчів.

Розкажіть друзям про новину