02 Мар 2017, 10:48

Куда катятся головы? MediaHead покидают CMS Group

Зачем диджитал-медиаагентство поменяло финансовую подушку на свободное плавание

Игорь Потиевский, директор диджитал-медиаагентства MediaHead, сделал неординарный карьерный ход — воплотил мечту о независимости в реальность. За плечами Игоря 17 лет опыта в рекламе и 4 года работы в интернет медиа (агентства Aimbulance и Brainberry). Теперь агентский рынок маркетинг-коммуникаций пополнится еще одним игроком — MediaHead. О том, как теперь будет осваивать новые территории и дальнейших планах Игорь рассказал редакции MMR.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Почему сейчас вышли из холдинга? 

Холдинг CMS Group став неймовірно потужною групою на ринку за останні роки. Проте, як буває у великих та складних структурах, швидкість ухвалення рішень і маневреність зменшується. Зважаючи на стрімкий розвиток технологій і ринку загалом, мені захотілося більше відповідальності та незалежності. У кожної компанії є власний шлях розвитку, і трапляється так, що тобі вже затісно на певному місці і хочеться чогось більшого.

У кожної компанії є власний шлях розвитку, і трапляється так, що тобі вже затісно на певному місці і хочеться чогось більшого

Игорь Потиевский
владелец и директор диджитал медиа агентства MediaHead

Холдинг vs одиночное плавание? 

З одного боку, холдинг ― це фінансова подушка і чималий бек-офіс, якому можна віддати багато рутини. З іншого ― у незалежної компанії з’являється більше варіантів розвитку. Тепер ми можемо співпрацювати з будь-яким холдингом на ринку, але вже на своїх, взаємовигідних умовах. 

Власне плавання, як я вже сказав, це велика відповідальність і повна незалежність. Це те, чого мені та моїй команді бракувало і що дозволило вийти на новий рівень. Це той етап розвитку, про який я давно думав і який нарешті готовий втілити. 

В чем USP агентства и почему наравне с прочими теперь клиенты должны иметь в виду и вас (при выборе партнера), а еще лучше ― просто сразу вас выбирать? 

Клієнтам потрібна глобальна експертиза у всіх медіа. Щоб проаналізувати бізнес клієнта, його процеси, аудиторію, минулі кампанії, потрібно, аби команда розумілася на усіх інструментах, які існують на ринку. Саме тому Mediahead постійно збільшує свою експертизу. 

Через специфіку ведення бізнесу холдингу ми не могли розвивати окремі напрямки, скажімо, performance-маркетинг чи офлайн-рекламу. Тепер у нас та наших клієнтів набагато більше можливостей. 

Mediahead ― це агенція маркетингових комунікацій. Ми й раніше розробляли глобальні стратегії, але тепер готові активно освоювати нові території. Так, торік почали тісно працювати з офлайн-баїнгом, активно впроваджуємо технології, які зроблять галузь офлайн-реклами ближчою і більш дружньою до брендів. 

Також спільно з нашим польським партнером розпочали роботу над новим проектом ― створенням в Україні бази даних інтернет-аудиторії. Наша команда вже створила технічну платформу, де акумулюватимуться всі дані. А вже незабаром збиратимемо перші атрибуції, які допоможуть надзвичайно точно та ефективно аналізувати профіль аудиторії та робити кампанії максимально таргетованими.

Какие типичные ошибки допускают коллеги и заказчики в медиапланировании и почему? 

Медіапланування ― 5% підготовчої роботи. Левова частка ― це дослідження, аналіз і розробка стратегії. У медіаплануванні дуже важко помилитися. Тож якщо замовник чи виконавець припускається помилки, її слід шукати на перших етапах планування та побудови стратегії. 

Кто для вас самый сильный конкурент в экспертизе? 

McKinsey & Company. Неможливо назвати локального гравця, на якого хочеться рівнятися в усьому. Є багато партнерських компаній, які гарно роблять свою справу, але щоб на тебе рівнялися, цю роботу потрібно виконувати бездоганно. 

Кто в команде? 

Натепер Mediahead ― це команда з 15 людей. Це найкращі профі, які траплялись у моєму житті. Вони надзвичайно самовіддані, готові віддаватися кожному проекту на 100%. Згодом, звісно, набиратимемо нових людей та збільшуватимемо команду.

Что нового будете предлагать? И чем вы этапа CMS будете отличаться от вас же этапа «Независимость»? 

Mediahead пропонує індивідуальний підхід для кожного клієнта. Аби розробити ефективну стратегію, агенція має стати надійним партнером, а не штампувальним верстатом. Вона повинна розуміти усі ланки бізнесу клієнта. Команда Mediahead глибоко вивчає поведінкові характеристики споживача та розробляє багатоетапну систему ефективної взаємодії з аудиторією. 

Серед інновацій, про які я вже згадував, ― performance-баінг, офлайн-баїнг, доступ до бази даних інтернет-аудиторії, розробка комплексної стратегії розвитку компанії, поглиблене вивчення цільової аудиторії на початковому етапі і деталізований постаналіз кампаній. Також ми плануємо освоювати аутсорс-маркетинг. Україна поки ще не досягла повної діджиталізації, і багато цікавого на нас іще чекає, а це означає, що нам потрібно постійно рухатися вперед та розвивати нові формати взаємодії зі своїми клієнтами.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео