Після більш ніж трьох десятиліть у росії McDonald’s продає свій бізнес, сподіваючись повністю покинути країну.
У березні McDonald’s заявив, що тимчасово закриє там свою діяльність, як і кілька інших мереж, зокрема Starbucks та Yum Brands, материнська компанія KFC та Pizza Hut. Багато співробітників та активістів наполягали на повному виходу з ринку.
«Це складне питання, яке не має прецедентів і має серйозні наслідки», — написав Кріс Кемпчинскі, виконавчий директор McDonald’s.
Він додав: «Хтось заперечить, що забезпечення доступу до їжі та збереження зайнятості десятків тисяч простих громадян, безумовно, правильне рішення. Але ігнорувати гуманітарну кризу, спричинену війною в Україні, неможливо. І неможливо уявити, щоб «Золоті арки» уособлювали ті ж надії та обіцянки, які привели нас до виходу на російський ринок 32 роки тому».
McDonald’s планує продати свій бізнес місцевому покупцю. Вони більше не будуть використовувати назву, логотип або брендинг McDonald’s. У заяві McDonald’s йдеться, що його «пріоритети включають забезпечення того, щоб співробітники McDonald’s в росії продовжували отримувати оплату до закриття будь-якої угоди, а також, щоб співробітники могли в майбутньому працювати з будь-яким потенційним покупцем». Він збереже свої товарні знаки у росії.
Внаслідок цього кроку McDonald’s зафіксує списання у розмірі від 1,2 до 1,4 млрд доларів і визнає «збитки від перерахунку іноземної валюти», йдеться у повідомленні компанії.
McDonald’s, у якого 39 тисяч ресторанів у більш ніж 100 країнах, з того часу інвестувала мільярди доларів у свій ланцюжок поставок та ресторани в росії.
«Це було непросте рішення, і його буде непросто виконати, враховуючи розмір нашого бізнесу та поточні проблеми, пов’язані з роботою в росії», – написав пан Кемпчинскі. «Але кінцевий результат ясно».