Mattel створила ляльку Барбі із синдромом Дауна
26 Кві 2023, 11:35

Mattel створила ляльку Барбі із синдромом Дауна

Компанія Mattel представила першу в історії версію ляльки Барбі, яка зображує людину з синдромом Дауна.

Нова лялька є частиною лінійки Mattel Barbie Fashionistas, яка має на меті запропонувати дітям більш різноманітні уявлення про красу і боротися зі стигматизацією фізичних вад.

Попередні Barbie Fashionistas включали ляльку з протезом ноги, ляльку зі слуховими апаратом, ляльку в інвалідному візку та ляльку з хворобою шкіри вітіліго, яка спричиняє втрату пігменту на окремих ділянках шкіри.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Компанія Mattel заявила, що тісно співпрацювала з Національним товариством людей з синдромом Дауна над формою ляльки, її особливостями, одягом, аксесуарами та упаковкою, щоб гарантувати справжність.

«Це дуже багато значить для нашої спільноти, яка вперше може грати з лялькою Барбі, яка виглядає, як вони, – сказала Кенді Пікард, президент і головна виконавча директорка NDSS. – Ця Барбі слугує нагадуванням про те, що ми ніколи не повинні недооцінювати силу представництва. Це величезний крок вперед до інклюзії і момент, який ми відзначаємо».

Нещодавно компанія Mattel прийняла більш інклюзивний підхід до свого 64-річного культового бренду Барбі. Але компанія вже давно стикається з критикою за те, що дає дівчаткам рольову модель жіночого тіла з нереалістичними пропорціями.

Протягом десятиліть після свого дебюту в 1959 році ляльки Барбі залишалися світлошкірими, стрункими, білявими, з дуже вузькою талією, великими грудьми і завжди на неймовірно високих підборах.

Нарешті, у 2016 році, зіткнувшись зі зниженням продажів ляльки, компанія Mattel створила більш реалістичний образ Барбі, зробивши нові ляльки більш інклюзивними та різноманітними за зовнішнім виглядом. Барбі була знову представлена в чотирьох типах фігури і семи відтінках шкіри, з 22 кольорами очей і 24 зачісками. Її еволюція продовжилася з появою Barbie Fashionistas, яка з’явилася через три роки.

Найновіша лялька, за словами представників Mattel, пройшла медичну експертизу, представляє нову скульптуру обличчя і тіла, що ілюструє жінок із синдромом Дауна.

Нова Барбі носить рожеві ортопедичні щитки на гомілковостопних суглобах у тон сукні, а її кросівки застібаються на блискавку.

Компанія Mattel заявила, що візерунок нової сукні Барбі з пишними рукавами включає метеликів та синьо-жовті кольори, які асоціюються з поінформованістю про синдром Дауна.

А рожеве намисто ляльки з трьома шевронами, спрямованими вгору, є символом, який об’єднує спільноту людей з синдромом Дауна, представляє три копії 21-ї хромосоми – генетичного матеріалу, який зумовлює особливості, пов’язані з синдромом Дауна.

«Наша мета – дати можливість усім дітям побачити себе в Барбі, а також заохотити дітей грати з ляльками, які не схожі на них самих», – сказала Ліза Макнайт, виконавчий віце-президент компанії Mattel.

Макнайт сказала, що мета компанії Mattel з лялькою – «протидіяти соціальній стигматизації через гру».

«Гра в ляльки поза межами власного життєвого досвіду дитини може навчити розумінню та розвинути більше почуття емпатії….. Ми пишаємося тим, що представили ляльку Барбі з синдромом Дауна, яка краще відображає світ навколо нас і продовжує наше зобов’язання прославляти інклюзію через гру», – сказала вона.

Розкажіть друзям про новину